Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trash
Tiesto zit nu op zijn gouden zitzak lekker deze thread te lezen onder het genot van een flinke portie kaviaar.
Zijn producers eten rustig mee, en lachen hard om contactzoeken.
Origineel geplaatst door sander
Ik denk nou niet echt dat je jaloers hoeft te zijn. Volgens ben je het gauw zat als je elke dag in 1 of ander uithoek moet draaien, altijd weer in een hotel moet slapen en allerlei contractuele verplichtingen hebt. Dan verlang je toch gauw weer naar huis. Nou ja dat zou ik doen. Liever gewoon een normaal inkomen en een leuk zakcentje bijverdienen met muziek dan dag en nacht in dat grote commerciele rot wereldje te moeten doorbrengen waar iedereen geld aan je wil verdienen.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=17355&highlight=tiesto

hij heeft een MPC3000XL, dan is ie de enige in de wereldOrigineel geplaatst door Sly Dog
Akai MPC3000XL: “Because of its excellent MIDI timing during studio sessions,” Tiësto says.
Origineel geplaatst door Rubmanation
iets gemist ... tis geeneens zijn gear..
jammer thijs...

Origineel geplaatst door Yawgmoth
@Contactmaken
Wat doe je hier man? Enige wat je doet is afgeven op mensen die op enige manier hun nek ergens voor uitsteken

Heeft niks met censuur te maken, dit valt gewoon onder algemene discussie en is geen nieuws of zo (zeker niet omdat er al een stuk of 10 topics over zijn). Sowieso wordt de inhoud van het Algemeen en Verkoop-spul niet op de voorpagina gezet omdat je dan verzuipt in de nieuwe topics die niet direct interessant zijn of met de site te maken hebben.Origineel geplaatst door Neo Land
Is dit de reden waarvoor deze topic niet meer op de openingspagina staat?
Ruikt naar censuur....![]()
.Origineel geplaatst door Sly Dog
All the things you program in the computer, you can't do that live. And in the end, nobody really cares if it's live or not. You want to be entertained."

Nou das pas een stomme opmerking!!! Net of het live hetzelfde moet klinken als op de plaat.
Enof het voor mij uitmaakt of iets live is of niet. Maar dat zal voor de gemiddelde trancefan wel weer niet zo zijn.![]()
Nou das pas een stomme opmerking!!! Net of het live hetzelfde moet klinken als op de plaat.
Enof het voor mij uitmaakt of iets live is of niet. Maar dat zal voor de gemiddelde trancefan wel weer niet zo zijn.![]()