MTC-naar-midi-clock converter

etaoin

Brodgar Tech
Gezien m'n mixer en multitracker wordt het hier langzaam aan toch allemaal MTC. Alleen, daar zou ik graag wat midi clock dingetjes op sync'en (FX, SY77, arpegiators). Dus ik ben op zoek naar een MTC-naar-midi-clock conversie-ding. Mag zowel hard- als software zijn.

Ik heb wel een egosys 4140, die maakt van smpte 4 midi clock outs.

Als het was is stuur me maar een pb:)

bRz

Ik heb zelf ook een 4140, maar die doet toch alleen maar een midi clock genereren bij smpte van en naar tape?
Net als mijn Opcode Studio 5 trouwens. Maar volgens mij kunnen ze alletwee niks met MTC.

Ik heb een Fostex MTC-1 bij mijn Fostex R8 spoelenrecorder, ooit gebruikt om d'n Ataricubase aan tape te syncen. Moet je met cinch kabeltjes aan je in en uit van je tapedeck hangen en gewoon MIDI naar je computer. Cassettedeck gaat natuurlijk ook. Of sampler, of misschien ook wel MD, iPod etc. Misschien kun je daar eens op zoeken ?

Misschien heb ik het mis, maar je kan toch gewoon binnen Cubase MTC-Midi syncen..?

Origineel geplaatst door Arv
Goed punt!

Ik heb een M300 efx unit en die synced op MTC.. Maar ik heb nix wat MTC genereerd! =(

Eh... weet je dat zeker? Mijn M300 synct op Midi Clock... MTC is toch echt wat anders!

Back