Hartmann Neuron VS 149 euro

en nu is ie weer auf lager!!

en nu is ie weer auf lager!!

geen prijs,alleen de ms prijs...lekker hoor:walker:

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
wedden dat ze ze wel hadden, maar de vraag ietsje groter bleek dan de voorraad....
en dan moeten ze bijbestellen, en dat wordt een verlies post.... weg aanbieding

musichouse.....eens en NOOIT meer

wat heeft Music House dr nou weer mee te maken ?

toch gehackt,wedden?

toch gehackt,wedden?

Er stonden die dag allerlei rare prijzen op hun pagina...en daar geven ze geen ruchtbaarheid aan natuurlijk....jammer hoor..8)

Nou ja, mocht zo'n ding op m'n deurmat vallen voor die prijs dan lach ik de ballen uit m'n broek.
Maar als het niet zo is dan is er ook geen man overboord hoor.

Vergissing maken is menselijk.

Origineel geplaatst door fuse
Nou ja, mocht zo'n ding op m'n deurmat vallen voor die prijs dan lach ik de ballen uit m'n broek.
Maar als het niet zo is dan is er ook geen man overboord hoor.

Vergissing maken is menselijk.

Lol, sambaballen of gehaktballen8o) ?

Het verbaasd me dat jullie hier nog zo rustig onder blijven :confused: Ik zou zwaar teleurgesteld zijn. 149 euro is leuk, maar 600! Never, vooral niet als zo'n onbetrouwbaar stuk software als de neuron!

Origineel geplaatst door ka2
Het verbaasd me dat jullie hier nog zo rustig onder blijven :confused: Ik zou zwaar teleurgesteld zijn. 149 euro is leuk, maar 600!

Ehm, ik verwacht niet dat ze nu gewoon verschepen en 600 euro gaan afschrijven eigenlijk...
Als dat zo is blijf ik niet rustig, reken daar maar op.

Origineel geplaatst door etaoin
Ehm, ik verwacht niet dat ze nu gewoon verschepen en 600 euro gaan afschrijven eigenlijk...
Als dat zo is blijf ik niet rustig, reken daar maar op.

Lol, gewoon een afzegmeeltje zoals ik sturen...kijk een fiets pikken is tot daar aan toe, maar mijn bankrekening is me iets te gek:eureka:

Tuurlijk schrijven ze geen 600 euro af! Maar het is toch klote als je denkt iets "leuks" te kunnen kopen voor een leuk prijsje en dan gaat dat inees niet door.

Gek trouwens dat ze nog steeds niks hebben laten weten behalve aan de mensen die kennissen hebben in Keulen.
Of zouden ze nu gewoon wachten tot er genoeg mensen afzeggen zodat ze weer kunnen leveren met de voorraad die er wel is? 8o)

Ik vrees toch echt voor de bestellers dat niemand de Neuron gaat ontvangen voor 149 Euro. Een MegaDeal wil wel eens een paarhonderd Euro schelen, maar van 600 naar 149 gaat er bij mij echt niet in. Dat bedrag ligt hoogstwaarschijnlijk zelfs een heel eind onder de inkoopprijs. Als Hartmann een dergelijke deal zou sluiten met Musicstore dan brengt Hartmann zichzelf gigantisch in de problemen. Mensen die net 600 Euro betaald zouden hebben en daarna een deal zien van deze proporties gaan natuurlijk compleet flippen en Hartmann bestoken met een portie ongenoegen. Niet bepaald een sterk staaltje van klantenbinding. Het feit dat de Neuron VS momenteel niet eens meer zichtbaar is op de site van Musicstore zegt wat mij betreft genoeg. Mocht iemand hier nu toch voor 149 Euro zo'n joystick ;) ontvangen, laten we dan gewoon met z'n allen de sambaballen uit onze broek lachen.

Ik geloof er zelf ook niet echt meer in, maar ze hebben de bestelling (incl. mijn creditcard gegevens) geaccepteerd en per mail bevestigd. Dus op z'n minst zou een mailtje met verontschuldigingen op zijn plaats zijn.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Lacrosse
Ik vrees toch echt voor de bestellers dat niemand de Neuron gaat ontvangen voor 149 Euro. Een MegaDeal wil wel eens een paarhonderd Euro schelen, maar van 600 naar 149 gaat er bij mij echt niet in. Dat bedrag ligt hoogstwaarschijnlijk zelfs een heel eind onder de inkoopprijs. Als Hartmann een dergelijke deal zou sluiten met Musicstore dan brengt Hartmann zichzelf gigantisch in de problemen. Mensen die net 600 Euro betaald zouden hebben en daarna een deal zien van deze proporties gaan natuurlijk compleet flippen en Hartmann bestoken met een portie ongenoegen. Niet bepaald een sterk staaltje van klantenbinding. Het feit dat de Neuron VS momenteel niet eens meer zichtbaar is op de site van Musicstore zegt wat mij betreft genoeg. Mocht iemand hier nu toch voor 149 Euro zo'n joystick ;) ontvangen, laten we dan gewoon met z'n allen de sambaballen uit onze broek lachen.

gaat het er niet in? op de site van de music store staan wel meer dingen in de aanbieding voor 500 euro minder, zelfs een op de openingspagina. je kan er dan van uit gaan dat het een realistische aanbieding is...

zoals etaoin al zei, laten ze het dan in iedergeval even netjes afmelden. nu weet niemand meer wat er nu wel en niet klopt, niet klopt /wel of niet komt.

ps. ik heb vandaag al een paar keer geprobeerd te bellen voor duidelijkheid, maar zowel bij de nederlands als engels sprekende contactpersoon wordt niet opgenomen...en ik kan geen duits.....iemand anders wel?

Thanks scan.

Ik blijf er alleen bij dat dit niet via Synthforum en op ons initiatief hoort te gebeuren. Als ze niet kunnen leveren zijn zij degene die contact moeten opnemen met de bestellers... Als ik niet op SF zat wist ik van niks, tenslotte...

Ach, geen slapende duitsers wakker maken denk ik dan maar.

Back