Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
wedden dat ze ze wel hadden, maar de vraag ietsje groter bleek dan de voorraad....
en dan moeten ze bijbestellen, en dat wordt een verlies post.... weg aanbieding
musichouse.....eens en NOOIT meer
Origineel geplaatst door fuse
Nou ja, mocht zo'n ding op m'n deurmat vallen voor die prijs dan lach ik de ballen uit m'n broek.
Maar als het niet zo is dan is er ook geen man overboord hoor.
Vergissing maken is menselijk.
?Origineel geplaatst door ka2
Het verbaasd me dat jullie hier nog zo rustig onder blijven :confused: Ik zou zwaar teleurgesteld zijn. 149 euro is leuk, maar 600!
Origineel geplaatst door etaoin
Ehm, ik verwacht niet dat ze nu gewoon verschepen en 600 euro gaan afschrijven eigenlijk...
Als dat zo is blijf ik niet rustig, reken daar maar op.

ontvangen, laten we dan gewoon met z'n allen de sambaballen uit onze broek lachen.Origineel geplaatst door Lacrosse
Ik vrees toch echt voor de bestellers dat niemand de Neuron gaat ontvangen voor 149 Euro. Een MegaDeal wil wel eens een paarhonderd Euro schelen, maar van 600 naar 149 gaat er bij mij echt niet in. Dat bedrag ligt hoogstwaarschijnlijk zelfs een heel eind onder de inkoopprijs. Als Hartmann een dergelijke deal zou sluiten met Musicstore dan brengt Hartmann zichzelf gigantisch in de problemen. Mensen die net 600 Euro betaald zouden hebben en daarna een deal zien van deze proporties gaan natuurlijk compleet flippen en Hartmann bestoken met een portie ongenoegen. Niet bepaald een sterk staaltje van klantenbinding. Het feit dat de Neuron VS momenteel niet eens meer zichtbaar is op de site van Musicstore zegt wat mij betreft genoeg. Mocht iemand hier nu toch voor 149 Euro zo'n joystickontvangen, laten we dan gewoon met z'n allen de sambaballen uit onze broek lachen.