Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mischa
Oeps ... heb net even gewogen komt op 24 kilo per stuk .. Nah 1 voordeel ze worden niet zomaar even gestolen .

Origineel geplaatst door search64
Wat gaan die subs dan wel niet wegen?
100 denk ik
nagalm van 1.5 ms, das niet slecht.
.
Origineel geplaatst door Mostatic
Wat ik altijd mis, is XLR op de achterkant. De rest is al gezegd.
Even een vraag, als je die subs erbij zet dan is die baspoort overbodig? En inderdaad een compacte sub is wel dope.
Overigens lijkt het veel op de reference van scan speak. maar dan optimized.nagalm van 1.5 ms, das niet slecht.
Krijg je tenminste strakke poezen sound.
Wat voor speakers ga je gebruiken?
Je keuze voor eeb 3 weg had voor mij ook gemogen overigens. en het liefst een gesloten kast ja, ach ja.
Keep up the good work!!
![]()

Wat ik wel kan doen is van deze woofers subs maken . 12 15 en 18 inch . Allen hebben een liniaire uitslag van 70 mm . Dit is dus niet de maximale conus uitslag maar de uitslag dat hij nog vervormings vrij bewegen kan .
Ter vergelijk een 18 inch club/disco woofer kan meestal niet meer dan 15 mm doen .
Dus als er iemand een woofer wil die 15 hz drukt op de pijngrens![]()
impuls gedrag is hoe snel de luidspreker uitslaat en hoe snel hij weer in rust positie is .
Origineel geplaatst door Patat Met
Ik vind het nog steeds moeilijk voor te stellen dat speaker konussen zo ver heen en weer kunnen gaan.
En hoe los je de (extra)intermodulatie problemen op?
Als de woofer naar voren gaat dan gaat de tweeter naar achteren. Een tweetertje kan echt niet tegen zo'n woofer aan blazen.
Je zal de woofer en tweeter dan verder uit elkaar moeten zetten.
Dat geeft weer problemen als je dicht op de speaker zit. Wat bij een nearfield het geval is.
Ik wil een 3 weg.
1" tweeter, 4" midrange en 10" woofer.
![]()
Veel suc6 met je speaker.
Origineel geplaatst door ruudvee
Volgens mij heet dat "demping".