dEFECT_PEPBOY
Vers tand
ooaaaahhhhhh wat was het VET
geluid was subliem! show was subliem! setlist was subliem!
Voor mij de vetste UWshow die ik mee heb gemaakt.... tot nu toe...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ooaaaahhhhhh wat was het VET

Origineel geplaatst door dEFECT_PEPBOY
Ik heb iig flink wat foto's gemaakt van de gear die ze allemaal bij zich hadden (ik werk bij 013), dus die zal ik binnenkort wel effe posten... als jullie dat leuk lijkt...

) lees dit artikel
.
weeeeeerelds al die tekeningetjes 

Origineel geplaatst door King of Snake
er staan hier trouwens nog wat close-up foto's van de gear online (is van de tour afgelopen zomer).

Origineel geplaatst door MadR
he he .. eindelijk die mackie er uit gegooit werd wel eens tijd .. wat is dit trouwens ?

Origineel geplaatst door Mattijs Janssen
Sfeer was top! Wat een heftig moment met die laser en enorme strobo's. Knallers blijven nog steeds rez/cowgirl, everything everything en natuurlijk born slippy. Ik heb van bovenaf op het balkon mooi alles kunnen zien. Het ware met name 2 nieuwe I-macs waar alles op draaide. Die geluiden daaruit kwamen binnen op een grote mengtafel waar ze af en toe wat kanalen aan en uit konden zetten. Niet echt veel live dus. De enige synth die ik zag staan was een Nord Lead, maar die is bijna niet aangeraakt. Als ze van set wisselden werd er via een Pioneer dj cd speler een soort intro aangezet en kon de nieuwe set ingeladen worden. Deze werd dan in dat intro ingemixt en konden ze weer verder. Het blijven eigenlijk wat 'computernerds' achter een enorme mengtafel. Het is maar goed dat de 'zanger' zo gek is als een deur en de hele set over het podium loopt te rennen en af en toe met een minicam speelt wat op de schermen wordt geprojecteerd. Visuals had ik meer van verwacht, was erg minimaal. Maar om het een keer te zien is het heel leuk en zeker met een enthousiast publiek!
heb wel skyscraper i love you .. dat blijft een topper van de bovenste plank!Origineel geplaatst door King of Snake
je bedoelt de mixer? Midas Heritage volgens mij.