Origineel geplaatst door jostiii
Ik ZEI toch dat het me niet in dank werd afgenomen 
Als in dat het wellicht een eindeloze off-topic discussie zou gaan worden.
Maar seriously, als iemand het bouwen van een goeie chorusline denkt dat het gaat om een foefje en als je dan als repliek dient "Waves heeft een double plugin" en dat die persoon dan niet weet wat het is, dan moet je je afvragen of iemand met een dergelijk apparaat als de Finalizer 96K uberhaupt wel weet waar ie mee bezig is.
Let's face it. Als je de Finalizer 96K over een Casio gaat halen is het nog steeds geen "commercieel geluid" 
Maargoed.
Mijn pizza is klaar.
cheers!
Joopst.
Het heeft niet veel zin om deze jongen af te kraken.
Hebben we allemaal niet het gevoel gehad toen de finalizer uitkwam dat dit wel eens het ultime aparaat zou kunnen zijn?
Hij stond destijds op ieders verlanglijstje.
En als je als leek in een muziekzaak komt en daar staat een verkoper je helemaal heet te maken met zo'n finalizer dan kun je weinig anders doen dan er in geloven.
ik ben het er mee eens dat goed produceren een kunstvorm is en jaren duurt voordat je het enigzins onder de knie begint te krijgen.
Als je dan toch met een multiband wilt werken raad ik de mixmaster van Focusrite aan.
Deze is veel simpeler in gebruik en geeft meestal wel een beetje meer.
Wat het woord 'commercieel' betreft.
Vaak wordt iets ook als commercieel bestempeld als het een hit wordt en iedereen het wil kopen.
Is het dan commercieel of is het dan gewoon niet keigoed dat iedereen hem wil hebben?
Waren/zijn de Eagles commercieel? Phil Collins, Goldplay, etc... ?
De andere vorm van 'commercieel' zoals hij uitgelegd wordt begrijp ik wel en ben het daar ook mee eens.
Die verschrikkelijke zielige deuntjes zoals een Axel F die je kunt downloaden voor je telefoontje en nu in Engeland in de hitparade op 1 staat. Zakt m'n broek van af.
Mij is ook al vaker gevraagd waarom ik ook niet zo iets maak. 'k Moet er niet aan denken maar als ik van te voren zou weten dat ik er een paar ton mee zou kunnen verdienen...., ach ja, principes zijn maar principes hè... .
grtz. Tom