[Interface] kan de gear exchange niet zien omdat mijn internet verbinding niet goed is

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
[Interface] kan de gear exchange niet zien omdat mijn internet verbinding niet goed is

Facteur? Zal wel postbode zijn :) en die is geweest. Ga nu gelijk even het stukje met de Philips Workstation lezen. Kijken of ik me Triton ervoor ga ruilen ;)

PS, ben ik de enige die nooit kan inloggen bij de interface website? De Gear Exchange kan ik ook niet zien. Vaag allemaal.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
PS, ben ik de enige die nooit kan inloggen bij de interface website? De Gear Exchange kan ik ook niet zien. Vaag allemaal.
Dit komt mij heeeeeeeel bekend voor. Ik had dit probleem ook, totdat ik ontdekte dat mijn Norton Internet Security programma de boel saboteerde, ff de instellingen van Peter Norton aangepast en sindsdien kan ik zonder problemen de GearExchange bekijken (voorheen kreeg ik gewoon een lege pagina met als melding in de statusbalk - done-)
Misschien gebruik je een gelijkaardig programma en kijk je best even na of je settings 'te streng' zijn of je voegt deze specifiek site toe aan 'de veilige zone'.
Dat lostte bij mij alvast 'het probleem' op.
:)

erm erm... Hover just solved the problem I guess... Ik ben ook een Norton gebruiker :) Gelijk even proberen. Thanx

Origineel geplaatst door Hover

Dit komt mij heeeeeeeel bekend voor. Ik had dit probleem ook, totdat ik ontdekte dat mijn Norton Internet Security programma de boel saboteerde, ff de instellingen van Peter Norton aangepast en sindsdien kan ik zonder problemen de GearExchange bekijken (voorheen kreeg ik gewoon een lege pagina met als melding in de statusbalk - done-)
Misschien gebruik je een gelijkaardig programma en kijk je best even na of je settings 'te streng' zijn of je voegt deze specifiek site toe aan 'de veilige zone'.
Dat lostte bij mij alvast 'het probleem' op.
:)
Ehm... ik heb geen Norton, gebruik IE, security low gezet, 'interface' als username zoals op de site zelf staat aangegeven, en m'n vijfcijferige code, maar ik kan voor geen meter inloggen... :slotje:
iemand een idee?

Ferric even naar windows update gaan dat werkte bij mij
even nadenken maar hij is er

Nou ik heb het geprobeerd maar kan nogsteeds niet inloggen bij interface. Vroeger keek ik elke week of er nieuwe spullen te koop stonden maar de laatste 3 maanden kom ik er op de een of andere manier gewoon niet meer in.

Een aantal gasten die ik gevraagd heb lukt het ook niet. Vaag hoor. Zelf kan ik het thuis op 3 computers proberen. Geen resultaat verdorie. Zou het aan WinXP liggen?

Origineel geplaatst door marcuuu
Ferric even naar windows update gaan dat werkte bij mij
even nadenken maar hij is er
Ehm... wat bedoel je precies? M'n windows is al aardig up to date... :erm:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back