nog een gitaar-track...

trigg

Brass Intelligence
zo, hierbij de 1e 'track' met puur m'n nieuwe gitaar. 't is een soort psychedische space-rock geworden;
hoort natuurlijk niet echt thuis op een synthforum, maar is toch een leuke afwisseling op al het andere hier :)

4 gitaarpartijen gelayerd..... let niet op de strakheid, want ik heb die gitaar pas 4 dagen :D
http://trigg.gunslinger.nl/gitaar_probeersel.mp3

m'n andere gitaar probeersel (wat er toe heeft geleid dat ik zelf een gitaar heb gekocht) is hier te vinden.

Re: nog een gitaar-track...

Origineel geplaatst door trigg
zo, hierbij de 1e 'track' met puur m'n nieuwe gitaar. 't is een soort psychedische space-rock geworden;
hoort natuurlijk niet echt thuis op een synthforum, maar is toch een leuke afwisseling op al het andere hier :)

4 gitaarpartijen gelayerd..... let niet op de strakheid, want ik heb die gitaar pas 4 dagen :D
http://trigg.gunslinger.nl/gitaar_probeersel.mp3

m'n andere gitaar probeersel (wat er toe heeft geleid dat ik zelf een gitaar heb gekocht) is hier te vinden.
past goed bij een clint eastwood film net voor dat het echt spanned word.

x

Attachments

• clint eatwood.jpg
    clint eatwood.jpg
    4,1 KB · Bekeken: 82
thanks dr. dre!

uit de hoeveelheid reacties merk ik echter wel op, dat ik hier beter tracks met synths kan posten :D
of zijn er nog meer potentiële luisteraars onder de zon?

j0

Deze luisteraar heeft echter beetje haast, dus ik zal mijn mening eens geven zodra ik wat meer tijd heb ;)

Eerste indruk: PADDOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSJ! *waant zich in een 60-70er jaren psychedelische cultfilm* Lekker wazige shit, goede zaak...En van mij mag je ze blijven posten! ;)

Tering, tering(sorry)! Wat doet me dit ongelofelijk aan 14 jaar terug herinneren, toen ik een maat leerde kennen waar ik vervolgens dag in dag uit gitaar mee gespeeld heb( ben naast de synth vn. gitarist ) met lekker veel delay . Hij had ook een Juno-60 waarmee we dmv.space- sounds nog dieper de trip-sfeer in doken!......Vanaf toen is m'n liefde voor synths ontstaan... flessen wijn, joints, LSD en m'n school was verziekt! 'T is dat ik van vele muziek stijlen hou en me daar ook mee bezighoud,maar relaxte space muziek maken ligt nog steeds diep in m'n hart....moet ik snel weer eens doen!:halleluja

Heeft een hoog soundscape en postrock gehalte, klinkt wel.... Wat voor gitaar is het? Ik speel zelf namelijk ook vooral gitaar.

Back