Een Knetterharde kick maken

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Je wordt volgens mij wel een beetje opgefokt van die hardcore?
dat valt wel mee, luister amper hardcore (meer)...'t zijn meer die zielige mannetjes met te grote ego's en te kleine pikkies die te pas en te onpas hun "wijsheden" moeten verkondigen, die maken me agressief

en t gaat niet alleen om hardcore, ook bij onderwerpen als trance moeten deze mensen weer even laten blijken hoe ver zij boven de massa staan met hun ongetwijfeld ontzettend verfijnde muzieksmaak en inzicht in wat wel en niet goed is

ik heb 't zolang ik op dit forum zit altijd redelijk kunnen negeren, maar nu ben ik het gewoon 's een keertje echt zat!

als iemand mijn shit niks vind, wat heel begrijpelijk is :), lig IK daar niet wakker van hoor..

gelijk zo hartstochtelijk id verdediging schieten over dit onderwerp vind ik behoorlijk typerend

ik reageer op deze draad omdat dit onderwerp natuurlijk ook al zevenentwintighonderduizend keer langs is gekomen assistant-manager

*bonk*

fjoesz struikelt over zn kleine pikkie

Origineel geplaatst door fjoesz
als iemand mijn shit niks vind, wat heel begrijpelijk is :), lig IK daar niet wakker van hoor..

gelijk zo hartstochtelijk id verdediging schieten over dit onderwerp vind ik behoorlijk typerend

ik reageer op deze draad omdat dit onderwerp natuurlijk ook al zevenentwintighonderduizend keer langs is gekomen assistant-manager

Jezus man, als of ik me daar druk om maak?

Wat mijn strot uit komt is de stront die uit jouw vingers voortvloeit en die ik daardoor te lezen krijg.

So what dat dit onderwerp al voorbij is gekomen, ben jij de grote politieman die dat allemaal in bedwang moet houden?

Fuck toch op.

Je moet gewoon gedragen en niet een beetje de topics verzieken die voor sommige mensen wel interresant zijn.

Origineel geplaatst door fjoesz

gelijk in de verdediging schieten? ik heb meer dan 3 jaar braaf "de andere wang toegekeerd" of ben heel vriendelijk in discussie gegaan, echter die laatdunkende opmerkingen komen keer op keer weer terug en zoals gezegd, het hangt me nu echt de keel uit...dat 't niet je muziek is, prima, dat maakt me echt niet uit, er is zoveel muziek die ik niks vind, maar dan ga ik niet doen alsof ik het allemaal beter begrijp ofzo dan de mensen die er wel mee bezig zijn..

er is op dit forum zelfs nog eens een poging gedaan om dit op een leuke manier op te lossen, om de mensen die over hardcore zeiken eens uit te dagen zelf een hardcoretrack te maken om te zien of het echt zo makkelijk is...resultaat: een thread van een stuk of zeven pagina's waar geeneen van de zeikerds in gereageerd heeft

maar ondertussen blijven die opmerkingen maar terugkomen en tsja...als je meer dan 10 jaar gepassioneerd met een muziekstijl bezig bent geweest, dan heb je het op een gegeven moment gewoon gehad...

dat deze thread zevenentwintighonderdduizend keer terugkomt is natuurlijk ook een teken dat hardcore maken blijkbaar niet zo makkelijk is als velen denken

dat je m'n avatar herkent spreekt dan wel weer in je voordeel, dat wel :P

Origineel geplaatst door Alex Omega
Jezus man, als of ik me daar druk om maak?

Wat mijn strot uit komt is de stront die uit jouw vingers voortvloeit en die ik daardoor te lezen krijg.

So what dat dit onderwerp al voorbij is gekomen, ben jij de grote politieman die dat allemaal in bedwang moet houden?

Fuck toch op.

Je moet gewoon gedragen en niet een beetje de topics verzieken die voor sommige mensen wel interresant zijn.

sjonge, mag ik bij jou dan in de etiquette-leer?

ik wist niet dat ik woorden als stront en fuck op en zow moest gebruiken.. dank voor de tip

Origineel geplaatst door Nightstorm
dat je m'n avatar herkent spreekt dan wel weer in je voordeel, dat wel :P

ghehe hehe :D

Laten we het gezellig houden en ontopic blijven! :L :W

pfff, ga nou niet wéér de wijsneus spelen, Mr Incredible.

Ik heb het ook netjes en genuanceerd geprobeerd maar blijkbaar werkt dat niet. Want als het niet in je straatje past dan begin je al de blaten.

Als ik vraag wat je er van vind dan mag je spuien wat je wilt.

en als je iemand vraagt hoe je een hc-kick maakt wat al zo vaak verteld is komop met die links dan? Daar hebben we wat aan, de ts weet wat hij moet doen en er is minder "vervuiling"voor jou.

Maar nee, jij moet weer elitair gedragen want Miles funkt en weet ik wat allemaal. allemaal fantastisch maar wat mij betreft kan dat allemaal gestolen worden. Dat jij dat goed vind, heel mooi voor jou.
en vind je dta niets of geen mening, tja dan niet.

veel simpeler is het niet en het zal ook altijd zo zijn.

Jammer he dat we niet allemaal de juiste muziek luisteren en willen maken.

Dus wees constructief of schrijf maar helemaal niets.

Ga zeiken in de antitrance/ anti hardcore threads ofzo man....

(sorry voor mijn gezeik en oftopic gelul)

Origineel geplaatst door xtremelead
Laten we het gezellig houden en ontopic blijven! :L :W
u heeft uiteraard gelijk, maar ik heb mijn gal even kunnen spuwen, nu kan ik weer drie jaar gezellig en ontopic verder :engel:

Origineel geplaatst door Jena_mu6
hardcore ................dat is toch die zooi kicks op 180 Bpm met af en toe een irritant geluidje eronder?

Bijna....het is die zooi kicks op 140 tot 300 Bpm met af en toe een irritant geluidje eronder...

:dubbel:

Anyway...dat gezeik altijd weer...maar het blijft toch grappig dat hardcore-producers wel goed zijn in het maken van andere stijlen dance-muziek,terwijl dat andersom nooit het geval is....
Zo hebben bijv. Neophyte,Headbanger,Ruffneck,Catscan,Paul Elstak en vele anderen al diverse hits gehad in de club,techno,trance,hip-hop en d&b scene...zijn Ferry Corsten en ook Tiësto ooit begonnen als hardcore-producer....hebben vele mensen op dit forum ooit hun eerste stappen in de muziekwereld gezet als hardcore-producer....

Afijn,ik kan nog wel ff doorgaan...smaken verschillen nou eenmaal,maar je hoort nooit een hardcore-producer een andere stijl afzeiken omdat dat hun smaak niet is...maar wel andersom...

Origineel geplaatst door dione
maar je hoort nooit een hardcore-producer een andere stijl afzeiken omdat dat hun smaak niet is...maar wel andersom...

Daar heb je wel gelijk in vind ik ..
Meeste hardcore-producers waarderen 't gewoon als je houdt van een andere stijl muziek..
Maar andersom hoor je vaak van die domme uitspraken als "Dat kabaal" enzo.

Maar dr zijn ook uitzonderingen ..

Noisekick - Ik haat trance }:|

Heerlijk dit allemaal...

Origineel geplaatst door Tactic
Heerlijk dit allemaal...

En vergeet niet Tactic...die heeft ook al veel hardcore gemaakt ooit...:D

Origineel geplaatst door Proto X
Eigenlijk moet =X= ff reageren (oftewel happen)... Lekker als vanouds rellen }:|

Damn zeg, er wordt zowaar over mij gepraat ..

Dank voor de aandacht iig :)

Afijn,ik kan nog wel ff doorgaan...smaken verschillen nou eenmaal,maar je hoort nooit een hardcore-producer een andere stijl afzeiken omdat dat hun smaak niet is...maar wel andersom...

hehehe, zegt dat niet genoeg?
:engel:

Bijna....het is die zooi kicks op 140 tot 300 Bpm met af en toe een irritant geluidje eronder...

Dit vind ik iets te rooskleurig, waren het maar een heleboel kicks met af en toe een irritant geluidje.

Het is over het algemeen veel trance deuntjes, R&B gangster samples, en ja ook nog een harde dreun. Wel knap gemaakt vaak hoor, maar ja niet echt hardcore vind ik. Gelukkig zijn er veel uizonderingen op de regel.

Back