Tijdbug in Cubase

richard2000

SyBorg
Hey, ik heb een rare bug in Cubase SL3.1, me barren in de barbalk boven me tracks worden korter, dit is al me 2e track waar ik dit vage verschijnsel in heb, zie plaatje en kijk naar de barbalk

Cub%20Bug.gif

echt vaag, volgens mij komt het door heel kort loopen, minder dan een halve bar, hebben meer mensen dit of ben ik weer de enige?:stupid
Het heb geen (audio)invloed op me track, maar het edit zo lastig:bekdicht:

ga eens precies op die 25 staan en kijk dan eens in je transport bar... misschien heb je per ongeluk vanaf hier een andere maatsoort genomen??? 2/4 o.i.d.?? anders zou ik het zo gauw ook niet weten

Oplopend tempo?

Oplopend tempo?

Loopt het tempo van je mastertrack soms op?

Origineel geplaatst door richard2000
Thanks, maar deze staan ook al op nul, maar dit heeft toch alleen maar invloed op de partjes die je maakt, niet op je hele track toch?
Met de parts is niks aan de hand, het zit in de barbalk boven de tracks, maar als jij hetzelfde kan doen, doe je dat dan door die offset te veranderen?

Ik verander daar niks in, want dan loopt alles volledig uit het lood, mijn shuttlejog gaat dan over de zeik...

die offset kan je per event instellen volgens mij... weet niet eens waar die functie voor is :o:

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
ga eens precies op die 25 staan en kijk dan eens in je transport bar... misschien heb je per ongeluk vanaf hier een andere maatsoort genomen??? 2/4 o.i.d.?? anders zou ik het zo gauw ook niet weten

Had ik je antwoord maar meteen ff beter gelezen:stupid :stupid :stupid ,
Je heb helemaal gelijk, thanks man!:okdan: :okdan:

Opgelost!
Maar wel vaag, ik heb dat echt niet zelf op 2/4 gezet, gebeurd bij kort loopen, minder dan 1 bar, bugje?

Origineel geplaatst door Carnivore
Ik verander daar niks in, want dan loopt alles volledig uit het lood, mijn shuttlejog gaat dan over de zeik...

die offset kan je per event instellen volgens mij... weet niet eens waar die functie voor is :o:

Volgens mij kan je daar de starttijd van je event mee verplaatsen, dus dat ie wat later of eerder? begint,
iig thanks voor je hulp:)

Back