Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MikeJarod
Dione, wil je aub eens kijken of jij dezelfde oren hebt?
Origineel geplaatst door cosmiq
Lijkt me dat 19" in een ander land ook nog steeds 19" is .
Thanks. /me gaat de boor halen...Origineel geplaatst door dione
Yep...ik heb dezelfde...
Origineel geplaatst door dione
Het is een lekkere bak,maar om nou alles dr uit halen,nee....als je al analoge bakken hebt staan ter vergelijking is de sound zeker niet vet te noemen,eerder steriel en recht-toe-recht-aan....ik heb trouwens ook een Virus A en die klinkt eigenlijk net wat ruiger en dikker dan de TI,geen flauw idee hoe dat komt....
De fx uit de TI zijn aardig,maar toch klinken veel plug-ins beter vinnik...maar da's het mooie van de TI,dat je gewoon je beste plug-ins op je synth kunt gooien...
De phaser en de distortions zijn aardig,maar hadden veel beter gekund...de reverb valt mee,hangt ergens tussen gratis plug-ins en convolutie-reverbs in...de delay is wel goed bruikbaar...chorussen gebruik ik nooit zo veel,maar een TI door een Waves Doubler klinkt al tig keer beter dan met de eigen chorus...
De eq vinnik daarintegen wel weer erg leuk,niet om de klank,maar om het feit dat je die gewoon mee kunt nemen in je lfo's en/of envelopes,wat je weer wat extra sound-mangling tools geeft...
Maar het editten en beheren van je sounds is gewoon zo erg makkelijk en overzichtelijk,dat het uitnodigt om te experimenteren en pielen...en dat is wat zo heerlijk is aan de TI...en wat dat betreft is ie echt wel baanbrekend te noemen...

De heren van Access legden dit uit aan de hand van de EQ die nu per kanaal is toegevoegd. Voor de rest zou de code eigenlijk hetzelfde moeten zijn.Origineel geplaatst door virkaz
het verschil tussen de b en c is ook aanzienlijk. de b is ook ruwer dan de c. :-)
) Origineel geplaatst door quifster
ik heb sinds een paar dagen een ti keys, en ik moet zeggen, waanzinnige sound, maar wat een waardeloze stabiliteit is dit. of ik hem nou standalone of via de ongelooflijke buggy vc usb connectie draai, ik blijf last houden van clicks en pops (waarschijnlijk interne synchronisatie errors , vergelijkbaar met een niet in sync lopende adat) , en bij te veel noten hoor je de enorme screetch sound die je absoluut niet kan gebruiken. Op deze manier is die dus totaal niet te gebruiken. zelfs met 1 patch heb ik hem binnen een paar seconden op de knieen.
Wat mij opvalt is dat de meesten hier daar totaal geen melding over maken, nou lees ik veel over dat de ti keys mogelijk gewoon een foutief design heeft die dit soort problemen veroorzaakt. Ik sta nu in twijfel, of hij gaat weer terug naar de winkel, en dan zoek ik wel een andere synth uit, of ik wacht op de nieuwe firmware, of ik biedt hem ter reparatie aan (met alle hoop op een goeie afwikkeling dan)
mijn vraag is nu concreet, draait het nu echt allemaal zo stabiel bij jullie (dus zonder die clicks en pops, screeches, de crash met de continu klinkende saw en ga zo maar door). Dit heb ik dus allemaal zonder usb kabel erin, dus gewoon als synth gebruiken.
Met usb kabel erin, wordt het helemaal lachen, daar begin ik maar niet eens over.
Origineel geplaatst door quifster
mijn vraag is nu concreet, draait het nu echt allemaal zo stabiel bij jullie (dus zonder die clicks en pops, screeches, de crash met de continu klinkende saw en ga zo maar door). Dit heb ik dus allemaal zonder usb kabel erin, dus gewoon als synth gebruiken.
Met usb kabel erin, wordt het helemaal lachen, daar begin ik maar niet eens over.
Origineel geplaatst door quifster
Origineel geplaatst door Septic
Quif, bespaar je een hoop tijd en moeite en koop een synth die het NU gewoon doet en niet over ???wanneer??? want er zijn nu toch al zat updates uitgekomen voor de TI en het werkt nog steeds niet voor de 100%. Had nou maar gewoon de SN2 keys gehouden![]()
Het kan zijn dat er mensen zijn die er nu wel mee kunnen werken, maar dat geld niet voor iedereen. Dat geeft eigenlijk al aan hoe het hardware design is. Teveel afhankelijk van de computer die je hebt en speciefieke werkwijze. Het is zo random als ik hier lees of ie goed werkt. Bij de een wel de ander niet etc, is het gewoonweg niet een shitty hardwaredesign? Dat ze proberen op te lappen met update na update. Het zegt al genoeg dat de update voor de een bugs wegneemt en voor de ander juist bugs introduceert ...
En hoe lang is ie nu al niet verkrijgbaar? (het aankondigingsdramma buiten beschouwing gelaten) Het had nu toch al gefixt moeten zijn. Nee, het enigste signaal wat wij (jij in dit geval) als consument kan geven aan de fabrikant is; dit kan niet acceptabel zijn, hier heb je product terug. Ik koop een alternatief en kijk over 5 jaar nog wel eens een keer of ze alweer een beetje onder de knie hebben (maken van een synth). Dit is de enigste manier om fabrikanten/producenten wakker te schudden. Door maar te blijven updaten en accepteren dat je machine gewoon uitvalt etc, creeert men ook zo een sfeer dat een fabrikant dit gewoon kan maken. Maar dat kan toch niet. Als iets niet goed werkt of spontaan crashed etc, is het gewoon een ondeugdelijk apparaat en heb jij als consument gewoon een recht om de verbinding te verbreken.
Zo denk ik erover, mensen zullen het wel ongenuanceerd vinden, so be it. Als consument heb jij de macht en niet andersom. Sommige bedrijven moeten dit maar eens gaan inzien (en gaan voelen)
Take care.
Origineel geplaatst door Dezma
De "klant" stelt nieuwe fancy snufjes boven pure stabiliteit. Access en Native instruments en zoveel andere bedrijven spelen hierop in.