Ervaringen Virus TI

Origineel geplaatst door koekebakker
Niet zo zeuren Acidfever. De audiokaart die ik kocht voor muziek producties zou
ook DirextX compatible moeten zijn (zoals ik eerder schreef!) .SVP wel even goed lezen
voordat je met een rebound komt. Ik laat het hier verder bij.

Hoho jij bent aan het oordelen met je "zeuren", en ik begon zeker niet met aanvallen. Dus ik denk dat ik eerder bepaal op we het hier bij laten. :D De bal spelen is 1 ding maar bewust op de enkel tackelen vraagt om een reactie.
(Om het even in WK stijl te houden).

En ik lees prima, maar jij probeert je mening door te duwen als feit en dat is erg vervelend op een forum. Discussie is prima en zoals je denk ik gezien hebt is een heel aantal mensen het met mijn verhaal eens.

Ik maak geen reply om te winnen ofzo maar ik vind iets als een prof. audio interface die zou moeten werken in games gewoon echt bijzaak. Als je echt zo'n hardcore gamer was kocht je wel een 7.1 of 5.1 kaart.

Voor de doeleinden als gaming kun je al zo'n beetje wegkomen met onboard audio. Een optie die vaak al 5.1 audio ondersteund. De directX ondersteuning van de M-audio is overigens voornamelijk gericht op DirectX applicaties t.b.v. audioproducties.....(denk aan bijvoorbeeld SoundForge ed). Ik heb overigens een M-audio Audiophile USB dingetje voor op m'n laptop en die werkt prima in games.

En of we het hier bij kunnen laten.....lijkt me een prima idee! :z

Waaaat, gamen?

Kun je je TI ook als joystick gebruiken dan!?

Dah's wel stoer dan.
Maar ehm.. force feedback heb ik dan liever niet!

Origineel geplaatst door dione
sorry hoor...maar een G2 vergelijken met een TI is echt appels met peren vergelijken...beide zijn totaal verschillende machines,zowel qua bediening als opbouw als sound...punt.

Ik heb toch ook gezegt dat ze een tegengestelde ontwerp filosofie hebben.
De een houd meer van appels, de ander meer van peren.

nou...kunnen we weer on-topic ?

Ja lekker de TI afzeiken omdat de Total Integration wel erg ver te zoeken is.

Geintje.

Origineel geplaatst door Patat Met
Ja lekker de TI afzeiken omdat de Total Integration wel erg ver te zoeken is. Geintje.

En toch zijn die geluiden na enig getweak zo vet cool dat je het hen (bijna) vergeeft, nietwaar heren? Trouwens aan allen die er wel een hebben, ik die er nog steeds geen heeft en op dit moment ook geen geld ervoor... Jullie hebben het verdomme goed he ondanks de issues met dat ding? en real time opnemen gaat toch ook nog altijd en als het eens misloopt kan je ook eens opnieuw beginnen, niet? Och ja een beetje jaloers, maar jullie wel gegund. Misschien daalt nu dat het niet opgelost geraakt de prijs van dat ding ineens pijlsnel, of heeft er iemand een staan die ie niet meer wilt... en dan kom ik waarschijnlijk op de proppen, tenzij ik tegen dan nog steeds geen geld heb of iets anders op het oog heb...

uit bronnen heb ik gehoord dat de prijs van de Key's versie gaat stijgen met 10%
Maar wat hier van waar is...

Origineel geplaatst door Patat Met
Ik heb toch ook gezegt dat ze een tegengestelde ontwerp filosofie hebben.
De een houd meer van appels, de ander meer van peren.

Ja lekker de TI afzeiken omdat de Total Integration wel erg ver te zoeken is.

Geintje.

man, die Total integration werkt echt perfect ( bij mij tenminste na wat instelling veranderen ). Ik werk ermee alsof het gewoon een vsti is, maar dan wel een hele vette. Er zijn nog een paar kleine bugs in, maar het is in ieder geval heel erg stabiel. :)

Origineel geplaatst door koekebakker
uit bronnen heb ik gehoord dat de prijs van de Key's versie gaat stijgen met 10%
Maar wat hier van waar is...

Het zou me niet verbazen. De vraag naar die dingen zijn echt enorm.

belachelijk 2500 euro dat is zo'n 825 meer dan de desktop.

en wat krijg je meer??? helemaal niets behalve een klavier. als ze hij access nou gewoon een zooi knoppen extra erop gooien ala Q kbd :(

of een engine ala Clavia zonder knoppen.....

Origineel geplaatst door Mark28
Het zou me niet verbazen. De vraag naar die dingen zijn echt enorm.

Of is het aanbod gewoon laag? 10% Er bovenop lijkt me echt een rare actie.

je moet wel weten dat die dingen uitbesteed worden min of meer en "ambachtelijk" gemaakt worden.

Ooit al eens een roland weighted keyboard versie van een synth willen kopen? :P

sorry hoor...maar een G2 vergelijken met een TI is echt appels met peren vergelijken...beide zijn totaal verschillende machines,zowel qua bediening als opbouw als sound...punt.

nou...kunnen we weer on-topic ?
goed punt!
G2 is modulair
TI niet :D

Heb 'm sinds gisteren, klinkt uiteraard übervet. Heb denk ik nog maar 10 % van de presets overlopen. Tis heel gevaarlijk om je te laten meeslepen en de knopjes te beginnen draaien en voor je het weet ben je 4 uur verder.

Hangt voorlopig via usb maar nog niets geprobeerd qua sequencing, enkel VC. Morgen sequencing test en remote test :) Op hoop van zege

Edit: hier is mijn eerste pad - attempt vanuit initialise
http://users.telenet.be/dezma/Media/dezma-TIpad.mp3

Origineel geplaatst door Dezma
Heb 'm sinds gisteren, klinkt uiteraard übervet. Heb denk ik nog maar 10 % van de presets overlopen. Tis heel gevaarlijk om je te laten meeslepen en de knopjes te beginnen draaien en voor je het weet ben je 4 uur verder.

Hangt voorlopig via usb maar nog niets geprobeerd qua sequencing, enkel VC. Morgen sequencing test en remote test :) Op hoop van zege

Edit: hier is mijn eerste pad - attempt vanuit initialise
http://users.telenet.be/dezma/Media/dezma-TIpad.mp3

Jij phaser meneer. Tipisch TI btw :) ik heb net zo ongeveer de zelfde pad gemaakt onder het lezen van deze draad)

hm,
ik bijna geen last van kraakjes via usb. Soms eens als de loop herbegint maar echt niet storend. De presets van manual schleiss zijn echt wel vet imho maarja ik maak dan ook trance :).

Het enige probleem wat ik momenteel heb tegengekomen is dat via audio export de arps niet meer in sync lopen.

Origineel geplaatst door Thaizer
Ik nu bijna ook niet meer *D
Heb vanmiddag een extra USB kaart in mijn computer gezet en het werkt nu prima :biertje:

Dat is idd een oplossing. De virus gebruikt natuurlijk ongeveer 65% van je usb-bus. Dus een stabiele pci-kaart was geen slecht idee :okdan:

Origineel geplaatst door CosmicDreamer

Ooit al eens een roland weighted keyboard versie van een synth willen kopen? :P

Nee, gelukkig niet ;)

Vraagje;

Is het mogelijk dat iemand met een VirusC en een TI een een patch init en dan een basic synthgeluidje maakt met dezelfde instellingen op beide synths. En dan een A en B vergelijk doen. Liefst hier posten in de thread en niet aangeven welke uit welke komt. Ik ben benieuwd of er nu werkelijk veel verschil inzit met de C/B. Aangezien ik toch heel veel mensen hoor dat ze hem toch op de ouwerwetse manier (audio+midi) hebben aangesloten.

Want dan kan je volgens mij toch echt net zo goed een C ofzo nemen...
(zeker omdat er weinig audiopakketten multiclient asiodrivers ondersteunen)

Origineel geplaatst door Septic
Nee, gelukkig niet ;)
Want dan kan je volgens mij toch echt net zo goed een C ofzo nemen...
(zeker omdat er weinig audiopakketten multiclient asiodrivers ondersteunen)

De ti heeft genoeg voordelen ten opzichte van een C. Ik ga er niet over uitwijden,
want die verschillen zijn immers wel bekend. Ook in de basis zit een hoop verschil.

Dus...

Back