quifster
Gepokt en gemazeld
Re: Ander probleempje met Ti
is een known bug / feature, die te maken heeft met je samplerate, zet hem gewoon via het config menu op internal en 48 khz (of 44 als je dat had), en je problemen zijn voortaan over. dan synced die niet meer fout aan de samplerate van je kaart
demo trackje trouwens iets uitgebreid met wat meer sounds en een breakje. allemaal nog steeds TI only kwa sounds in een run. dus zonder bouncen of wat dan ook.
virus ti 121 firmware test
Origineel geplaatst door Skycat
Ik heb ondertussen ook de nieuwe OS geïnstalleerd en alles werkt perfect en loopt syncroon maar enkel als ik mijn Cubase SX3 afsluit en terug opstart is de klank niet meer getuned en moet ik die bijna 2 noten zakken met wat fine tuning zodanig hij weer in de juiste toonhoogte speelt.
Zijn er nog mensen die dit hebben en hoe is dit op te lossen ?
is een known bug / feature, die te maken heeft met je samplerate, zet hem gewoon via het config menu op internal en 48 khz (of 44 als je dat had), en je problemen zijn voortaan over. dan synced die niet meer fout aan de samplerate van je kaart
demo trackje trouwens iets uitgebreid met wat meer sounds en een breakje. allemaal nog steeds TI only kwa sounds in een run. dus zonder bouncen of wat dan ook.
virus ti 121 firmware test
Laatst gewijzigd:

haha geintje hoor
jank blééér.