ostienstra
Nieuwkomer
Een forum is er toch voor om elkaar verder te helpen??????? Ook voor een kraakje en een bliepje. Zinniger in ieder dan elkaar voor dom uit te maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koekebakker
Maar unholy.... Het is en gewone synth hoor, geen teleporter, koffiezetapparaat of televiesietoestel. Qua functies ken
ik de Ti nu wel zo'n beetje dus ik vraag mij af waar je deze loze opmerking vandan haalt. Met een grotere setup
functioneerd de Ti ook gewoon.

Origineel geplaatst door djeedjee
Ik heb nog een algemeen simpel vraagje..
Ik heb nu zeg maar mijn Virus Ti aangesloten op een stekkerblok(220V) samen met mijn monitor speakers en monitor..
Dus als ik zeg maar klaar ben met de comp. zet ik dat stekkerblok uit waardoor de voeding van de Virus af is...
Maakt dat wat uit of is het beter als de Virus gewoon constant onder voeding staat?
Origineel geplaatst door The Mrs & Me
Hallo allemaal, ben nieuw hier, maar ik lees al een tijdje deze thread en heb nu ineens zelf een probleem met m'n TI desktop. Eén regel van het display, op ongeveer een kwart van boven, toont niks meer, is helemaal wit. Zijn er meer mensen die dit hebben? De TI zit aangesloten op een stekkerdoos met een schakelaar die ik uitzet na gebruik. Zou het daarmee iets te maken kunnen hebben?
Hoe gaat dat flashen van de firmware in z'n werk? Van Access zelf kreeg ik het advies over uitzetten en aanzetten met de ARP edit knop ingedrukt. Dat helpt niet...
Origineel geplaatst door virkaz
Staan al deze foefjes ook ergens op het net gedoct?
Of maybe ideetje om dat hier ergens neer te zetten?...
Origineel geplaatst door The Unholy
Als niets anders meer werkt: Loskoppelen van pc, stroomkabel eruit, exit ingedrukt houden, stroomkabel er weer in, opstarten en usb kabel er weer in. Dan is ie in USB Bios mode ofzo en kun je elke OS versie erin zetten die je wilt.
Heb het geprobeerd, maar de witte lijn is er nog steeds... balen... ik zal 'm terugbrengen naar Feedback. Ik heb begrepen dat ie dan sowieso naar Duitsland moet. Zal wel een paar weken duren voordat ie terug is denk ik.
Origineel geplaatst door The Unholy
Ik zou toch vragen of je een nieuwe mag hebben. Als je 1699,- betaald wil je toch geen gerepareerd apparaat?
Ik heb ook welleens een defecte Virus C bij Verspuy gekocht en direct een nieuwe meegekregen.

Origineel geplaatst door Groene ridder
Ik ben al een tijdje aan het experimenteren met Virus en Viruscontrol.
Het werkte, maar sinds ik al mijn apparaten had losgekoppeld (om te kuisen) en terug aangesloten heb,
Wil de Viruscontrol-software niet meer laden.
In plaats daarvan geeft hij een status-page:
Audio Driver : OK
Midi Driver : OK
Audio communication : Failed
Midi Communication : Failed
Ik heb al met verschillende usb-poorten getest -> helpt niet.
Ik gebruik Logic Express 7.0.1.
Bij Audio Hardware & Drivers-menu in logic verschijnt ook alleen Built-in audio en geen Virus TI
Het heeft gewerkt.
Ik begrijp het niet? :confused:
Origineel geplaatst door Ross
en we zullen het ook nooit begrijpen! Het zijn van die dingen...
Beste is denk ik om alle virus gerelateerde software en drivers grondig!! te verwijderen.
Daarna opnieuw installeren. Vaak is dat de snelste oplossing.