Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door PegaSus2k6
De Arp blijft jammer genoeg soms nog wel hangen, enig idee hoe ik dat kan oplossen?
De Arp blijft jammer genoeg soms nog wel hangen, enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Origineel geplaatst door dione
met de 'panic' buttons...
Origineel geplaatst door Thaizer
Dacht ff terug te gaan naar 2.0 maar dat wil ook niet meer....pfffffff

Origineel geplaatst door JeanV
Post eens wat patches dan waarmee je het probleem hebt, dan zal ik het eens uitproberen, kijken of ik het ook heb.
Origineel geplaatst door The Unholy
En het ligt ook niet aan het overladen vanuit de Virus C; ik heb vanuit een init-patch uit de TI een bassdrum en een lead gemaakt naar een voorbeeld uit de Virus C en die patches zijn ook niet samen te gebruiken zonder dat de bassdrum gaat piepen als een metronome zodra de lead erin komt.
Kijk, ik heb de Virus TI gekocht als vervanging voor mijn C, zodat ik die kan verkopen. Het minste wat ik van de TI verwacht is dat ie hetzelfde kan doen als de C, maar om de een of andere reden kan de Virus C dingen die de TI niet aankan, wat natuurlijk andersom hoort te zijn aangezien de TI veel meer stemmen heeft.
Alan> Nee, helaas. De instellingen stonden al goed en de Virus zingt nog steeds vals.
quifster> De Virus C patches lijken idd beter te klinken ja. De TI is op alle punten beter dan de C en ik vind het echt een geweldig ding, daarom vind ik het ook zo jammer dat ie niet werkt.
Ik plaats vanmiddag 2 patches die bij mij niet samengaan. Dat doe je nog steeds met midi-dump of gaat dat bij de TI wat makkelijker?
Ik krijg de TI ook niet meer gereset trouwens, op de manier die bij Thaizer wel werkte. Misschien is het dan toch een defecte, maar het feit dat die Polar hetzelfde probleem had spreekt dat weer tegen...
Origineel geplaatst door Alan
Als je zegt dat de instellingen al goed stonden, wat bedoel je dan precies? Dat het display van je TI bij config aangeeft dat ie op 48khz staat? Want dat deed die van mij ook constant, maar hij was dan nog steeds zo vals als de nacht. Ook al stond er 'internal' of 'auto'. Dat asio verhaal daarentegen zette hem bij mij wel echt vast.
Oke, dit zijn 2 patches, gemaakt op de TI vanuit een TI init-patch naar een voorbeeld uit mijn Virus C. Lead 1 klinkt op zich in een lage toonsoort al lichtjes vals - dat was ook zo op de Virus C - maar rond C3 klinkt ie goed en ik gebruik dit geluid ook in een nieuwe track. Zodra ik Lead 1 tegelijk met Lead 2 afspeel, wordt Lead 1 oppeens ongelofelijk vals en valt na een tijdje weg of blijft vrolijk hangen totdat ik de TI uitzet. En dat gebeurd niet alleen bij deze 2 patches.