zooo... was er ff een paar maanden uit (druk, druk, druk) Dus ik had weer wat te lezen in deze fijne topic (6 pagina's)
Wat een kommer en kwel zeg. Ik begrijp je frustraties Unholy, de Ti is namelijk een apart beestje die je met kennis
moet behandelen. God dank heb ik al geruime tijd totaal geen irritaties meer. Ik gebruik zelfs mijn TI als audio interface,
i.c.m. de USB poort (als een zonnetje loopt het ding)
Wel jammer dat sommige mensen zeuren om niks. het is bekend dat de Ti als jaren niet optimaal werkt, dus verwacht
niet dat het een plug-and-play apparaat is. (bestaat die standaard nog?
Maargoed, ik zeg wel dat mijn Ti als een zonnetje werkt zonder sync probs, tikjes, popjes etc, maar ik zit zelf met
een huge probleem. de Ti gaat via mijn USB de pc in, Cubase verwerkt het signaal (EQ, effecten, comressor, de hele
rambam)en stuurt het weer terug naar de Ti die vervolgens via de analoge outputs door mijn speakers klinken.
maar cubase kan het audiosignaal niet opnemen. Ik snap hier dus totaal niks van. Als het signaal de PC in komt moet
het ook op te nemen zijn. 1+1=2. appel+peer=appelpeer. Heeft iemand een reddende tip voor mij, er valt niet
veel in te stellen in Cubase 4 studio qua input en output aangezien mijn Ti het enige hardware is die met cubase
communiceert.
Een kleine kanttekening is dat in de cubase signaal monitor alleen een audio-out signaal en een midi-in signaal actief is.
op naar de 100 Ervaringen met de Ti pagina's.
Als iemand vragen heeft m.b.t. het optimaliseren van de settings in cubase 4 zodat er geen sync en/of popjes klikjes
problemen meer ontstaan... vraag maar raak. Ik heb dat ding nu een jaar, dus ik weet wel het één en ander van
optimalisatie. ... zegt de koekebakker die geen geluid kan opnemen ...
Anyway, leuk to be back.