koekebakker
Olie op het vuur
goed gezien 
Nouja, je kunt er van uit gaan dat dat het probleem is.

Nouja, je kunt er van uit gaan dat dat het probleem is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door BlackEyed
Als antwoord op m'n eerdere vragen: Logic Pro en een Polar gekocht. De audio van de Polar gaat via USB naar de Mac en dus Logic in. Via de Mac hardware hoor je dan dus de Virus en de overige audiokanalen. Het opnemen ervan doe ik via bouncen naar HD.
Wat me tegenvalt is dat als je 16 parts gebruikt, deze allemaal worden toegewezen aan instrument 1, waardoor het effect dat je kiest voor als die parts geldt.
Aaahh, toch nog beter de manual lezen![]()
Maar dan nog karig, 2 stereo outs (als je alleen zoals ik USB gebruikt).
(10 mono sporen!! of 5 stereo)
Volgens de Logic tutorial moet je in je sequencer eerst aangeven wat je gaat automaten voordat-ie de knob movements registreert. Dus als ik de cutoff knob van de Virus wil gaan bewegen, moet ik eerst in Logic aangegeven dat ik dit ga doen. Is dit juist? Zo ja, wat is dit voor gekkigheid. En zo nee, hoe stel ik Logic in dat-ie alle movements registreert en niet alleen degene die ik heb aangegeven.

Origineel geplaatst door JeanV
Ik heb in cubase een audiotrack met een vocal erin. Nu wil ik dus alleen dat spoor op de analoge output 2 zetten, zodat ik 'm in een vocoder kan pluggen. Of zijn output 2 en 3 alleen voor virus geluiden te gebruiken?