Ervaringen Virus TI

Hoel zit dat eigenlijk met garantie? Want er zit geen certificaatje bij ofzo.. Bon wel uiteraard!

Zat het me is af te vragen :engel:

Tot nu toe geen problemen gehad! en hopelijk blijft dat zo! :luv:

Laatst gewijzigd:
hoi ik heb net nieuwe beta geinstaleerd maar nu lopen me noten ineens niet meer goed :S
hoe kan ik weer teruggaan naar vorige update of is dat niet meer mogelijk ?

heb ook volgens mij problemen erbij... noten lopen niet strak, ook arps gaan de eerste 8 maten er naast. daarna trekken ze weer recht....

Origineel geplaatst door Ross
heb ook volgens mij problemen erbij... noten lopen niet strak, ook arps gaan de eerste 8 maten er naast. daarna trekken ze weer recht....

Heb je je linker locator wel een paar tellen voor de eerste midinoten staan? Het kan zijn dat je Virus te onverwacht geluid moet geven en daardoor een paar maten van slag is.

Ik twijfel om de nieuwe software te instaleren... als ik het zo lees hier..

Iemand al wel goede ervaringen ermee?

Origineel geplaatst door GekkeMang

yep

bij mij werkt het goed, maar dat was bij de vorige versies bij mij ook al zo.

Ik had met de vorige os een probleem in cubase 4 dat nu verholpen is, maar ik geloof dat ie nu af en toe noten overslaat, nog niet de kans gehad om het uitgebreid te testen...

ik heb sinds een week ook de ti tof ding maar toch nog het gevoel dat ie niet lekker loopt .
mischien een stomme vraag maar ik wou een stukje renderen maar dat lukte niet,je moet realtime renderen ,houd dat in dat ik het dan via een audio edit programma moet opnemen ??
ik werk met fruityloops .

Origineel geplaatst door GekkeMang

Ik moet zeggen dat ik nu veel minder problemen (eigenlijk nog geen) heb dan met de vorige os. Wat mij betreft een vooruitgang, gelukkig.

FL Studio en TI

FL Studio en TI

"optimisations for Imageline FL Studio 7 among other new features"

zou de arp eindelijk strak lopen? ik denk het niet... toch ga ik em nu downloaden. :)
Hopelijk werkt mijn modwheel en after touch. wel met local off. Toch houd ik mijn broek nog
even aan.

- edit - ach wat een pech. geen verschil. hoewel.... de live mode is wel errug low latency.

iemand een idee hoe ik aftertouch en mod-wheel aan de pruttel krijg met local off? Kan ook zijn
dat het onkunde van mijzelf is namelijk. Na een paar jaar ben ik er wel achter dat de simpelste
basic opties niet vanzelfsprekend zijn met audio hardware. (verbitterd)

Laatst gewijzigd:
Ik ben begonnen met Fruity Loops en ben nu een tijdje bezig met cubase.. Mijn Virus TI doet het in bijde programmas maar in fruity loops blijf ik een vertraging houden van ene paar mili seconden! in Cubase looptie helemaal perfect..

In fruity loops een vertraging, maar in cubase perfect.. ik volg het niet meer!

Instellingen? Met die asio kutten heeft geen zin want dan blijf ik een vertraging hebben in FL en verander ik ook mijn instellingen voor sx 3 waar die wel goed inloopt..

iemand tips!?

(Ik heb die nieuwe software nog niet gedownload maar dat mag het niet zijn denk ik)

Laatst gewijzigd:
Mensen

Ik heb alle drivers ect netjes geinstalleerd.
Virus TI software ect,

Alleen open ik hem in Cubase heeft hij geen Midi en Audio Communication. De onderste 2.

Plug ik hem in, zegt Wizard : Virus Ti gevonden.
Paar vreemde dingetjes, die Midi Driver vind hij zelf niet, maar handmatig pakt ie hem wel.
Dan vraagt hij om de software Virus Ti, maar kan hij niet vinden. Op de cd niet, handmatig weet ik niet
wat ie moet hebben, en de eerder gewoon geinstalleerde software via de Cd is dan zeker ook niet goed.
Bij de Firmware update bij de Continue of Update knop grijs, en de Ti is gewoon USB aangesloten op
dezelfde poort.
In Apparaatbeheer staat hij onder Overige apparaten , Virus Ti nog met een gele vraagteken. Als ik die stuurprogramma
wil bijwerken moet hij de software Virus Ti hebben. Zelfde verhaal hij vindt het niet, op de cd niet op de pc niet.

In Cubase kan ik wel de Ti aansturen via een midi keyboard in, en midi out kan ik de Ti Midi Synth poort selecteren. Vreemd want hij had immers toch geen midi en audio support? Ik kan het ook niet audio afrenderen op opnemen dat klopt dan weer wel.

Wie o wie heeft een verlichtend woord?

Ps. ik had een test track lopen, hij begint al moeilijk te en te stoteren bij 5 sounds in multimode. Is dan me USB verbinding slecht of zo? Want ik heb gewoon wel. USB 2.0

Bedankt alvast!

Al dit soort problemen krijg je als je door de bandbreedtje van je usb host heengaat. zonder al te technisch te gaan doen, kun je dit het simpelste oplossen door een pci usb kaartje te kopen die je dedicated voor je ti gaat gebruiken, dan zijn dit soort problemen verleden tijd aangezien je dan een dedicated usb host hebt voor je ti die de gewenste 65 procent bandwidth kan leveren.

Origineel geplaatst door anthonievos
Mensen

Ik heb alle drivers ect netjes geinstalleerd.
Virus TI software ect,

Alleen open ik hem in Cubase heeft hij geen Midi en Audio Communication. De onderste 2.

Plug ik hem in, zegt Wizard : Virus Ti gevonden.
Paar vreemde dingetjes, die Midi Driver vind hij zelf niet, maar handmatig pakt ie hem wel.
Dan vraagt hij om de software Virus Ti, maar kan hij niet vinden. Op de cd niet, handmatig weet ik niet
wat ie moet hebben, en de eerder gewoon geinstalleerde software via de Cd is dan zeker ook niet goed.
Bij de Firmware update bij de Continue of Update knop grijs, en de Ti is gewoon USB aangesloten op
dezelfde poort.
In Apparaatbeheer staat hij onder Overige apparaten , Virus Ti nog met een gele vraagteken. Als ik die stuurprogramma
wil bijwerken moet hij de software Virus Ti hebben. Zelfde verhaal hij vindt het niet, op de cd niet op de pc niet.

In Cubase kan ik wel de Ti aansturen via een midi keyboard in, en midi out kan ik de Ti Midi Synth poort selecteren. Vreemd want hij had immers toch geen midi en audio support? Ik kan het ook niet audio afrenderen op opnemen dat klopt dan weer wel.

Wie o wie heeft een verlichtend woord?

Ps. ik had een test track lopen, hij begint al moeilijk te en te stoteren bij 5 sounds in multimode. Is dan me USB verbinding slecht of zo? Want ik heb gewoon wel. USB 2.0

Bedankt alvast!

Hey dat had ik eerst ook. Greyed out update knop, geen connectie etc.

Wat ik heb gedaan is alle TI software verwijdert, een andere usb poort genomen voor de TI en toen de nieuwste os opnieuw geinstalleerd, sindsdien loopt ie als een klokje ;)
Het probleem is dat tijdens de installatie sommige oude bestanden niet echt vervangen worden denk ik, maar zodra je een nieuwe usb poort neemt, pakt ie overal verse of zoiets :confused:

Heej thnx man!

Ik heb hetzelfde gedaan en het werkt nu ook prima! :okdan:
Nu me Tascam FW 1082 nog!!! :(

:stupid waarom ben ik ook geen accordeon gaan spelen :confused

Origineel geplaatst door anthonievos
Heej thnx man!

Ik heb hetzelfde gedaan en het werkt nu ook prima! :okdan:
Nu me Tascam FW 1082 nog!!! :(

:stupid waarom ben ik ook geen accordeon gaan spelen :confused

Ik heb nog een triangel liggen, die mag je wel hebben hoor :D

Dan hebben ze in de fabriek een 2e handse erin gedaan, want die van mij was kraakhelder toen-ie uit de doos kwam! :mega:

Back