Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Ross
heb ook volgens mij problemen erbij... noten lopen niet strak, ook arps gaan de eerste 8 maten er naast. daarna trekken ze weer recht....
Origineel geplaatst door GekkeMang
Ik twijfel om de nieuwe software te instaleren... als ik het zo lees hier..
Iemand al wel goede ervaringen ermee?
Origineel geplaatst door GekkeMang
Ik twijfel om de nieuwe software te instaleren... als ik het zo lees hier..
Iemand al wel goede ervaringen ermee?

Origineel geplaatst door anthonievos
Mensen
Ik heb alle drivers ect netjes geinstalleerd.
Virus TI software ect,
Alleen open ik hem in Cubase heeft hij geen Midi en Audio Communication. De onderste 2.
Plug ik hem in, zegt Wizard : Virus Ti gevonden.
Paar vreemde dingetjes, die Midi Driver vind hij zelf niet, maar handmatig pakt ie hem wel.
Dan vraagt hij om de software Virus Ti, maar kan hij niet vinden. Op de cd niet, handmatig weet ik niet
wat ie moet hebben, en de eerder gewoon geinstalleerde software via de Cd is dan zeker ook niet goed.
Bij de Firmware update bij de Continue of Update knop grijs, en de Ti is gewoon USB aangesloten op
dezelfde poort.
In Apparaatbeheer staat hij onder Overige apparaten , Virus Ti nog met een gele vraagteken. Als ik die stuurprogramma
wil bijwerken moet hij de software Virus Ti hebben. Zelfde verhaal hij vindt het niet, op de cd niet op de pc niet.
In Cubase kan ik wel de Ti aansturen via een midi keyboard in, en midi out kan ik de Ti Midi Synth poort selecteren. Vreemd want hij had immers toch geen midi en audio support? Ik kan het ook niet audio afrenderen op opnemen dat klopt dan weer wel.
Wie o wie heeft een verlichtend woord?
Ps. ik had een test track lopen, hij begint al moeilijk te en te stoteren bij 5 sounds in multimode. Is dan me USB verbinding slecht of zo? Want ik heb gewoon wel. USB 2.0
Bedankt alvast!

waarom ben ik ook geen accordeon gaan spelen :confusedOrigineel geplaatst door anthonievos
Heej thnx man!
Ik heb hetzelfde gedaan en het werkt nu ook prima!![]()
Nu me Tascam FW 1082 nog!!!
waarom ben ik ook geen accordeon gaan spelen :confused