Siel en Suzuki sx500 power vraagje

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Ik heb deze twee modules maar er zit geen 220 stekker aan maar een 5 pins din plug...wie weet hoe ik ze aan zet.?????

deze

Attachments

• img_0024.jpg
    img_0024.jpg
    89,8 KB · Bekeken: 88
Zonder Adapter kan je ze echt niet verkopen hoor, of je moet dit er bij vermelden. :dubbel:

Hoi,

bij een Siel is dit een 3 pins stekker i.p.v. een 5 polige stekker. De voedingskabel zit ook vastgegoten aan het toestel.

Anders moet je Sander eens contacteren, deze heeft een SX500 denk, als je hem uw probleem uitlegt kan hij kijken wat er op de adaptor vermeld staat van spanningen, of misschien staat er info op zijn website.

Tim

Ja alles staat op mijn Siel site.!!! Zie link beneden. De adapter is net iets anders dat op dat plaatje van etaoin, is die soms van de DK-80 met extra aansluiting voor de expander?

Origineel geplaatst door Chinetti
Dat is de adapter van de DK80.

Nee hoor, dat is de adapter die bij mijn Suzuki SX500 zit. Het kan zijn dat dat dezelfde is, maar aangezien ik geen DK80 heb en wel een Suzuki, ben ik er vrij zeker van :D

Ziet er hetzelfde uit als de adapter die bij mijn ex80 zit.
En probeer aub geen andere erop want dan blaas je de synth op....
Het is nogale een obscure voltage setting.

16,5 Volt 0,5 A

Volgens mij kan je met de voeding (transformator :)) die bij de DX80 hoort, 2 van deze synths tegelijk van stroom voorzien. Dus één transformator zou voldoende moeten kunnen zijn.
Verkopen zonder voeding zou ík voor die prijs níet doen.

Volgens mij kan je met de voeding (transformator :)) die bij de DX80 hoort, 2 van deze synths tegelijk van stroom voorzien. Dus één transformator zou voldoende moeten kunnen zijn.

Yep. Volgens mij is de trafo inderdaad bedoelt voor een synth plus 1 expander.

Verkopen zonder voeding zou ík voor die prijs níet doen.

Behalve misschien aan mensen die zo'n voeding bij hun enkele expander hebben en dus een gaatje over hebben...

Origineel geplaatst door etaoin
Nee hoor, dat is de adapter die bij mijn Suzuki SX500 zit. Het kan zijn dat dat dezelfde is, maar aangezien ik geen DK80 heb en wel een Suzuki, ben ik er vrij zeker van :D

Toch is 't die van de DK80; de SX 500 heeft sowieso een Suzuki adapter (geen Siel) en maar één 'connection'. Ik weet niet hoe het bij de EX80 zit.

Toch is 't die van de DK80; de SX 500 heeft sowieso een Suzuki adapter (geen Siel) en maar één 'connection'. Ik weet niet hoe het bij de EX80 zit.

Ok, dan heb ik een SX500 met een DK80/EX80-adapter. Maar waar het om ging waren de specificaties, niet of ik nou wel of niet de originele had bij die van mij :D

Heb zelf een tijdje terug een Suzuki aan de voeding van m`n DK80 gehangen....Deed het prima, doet het trouwens nog steeds prima :)

Jawel, maar dat is 't punt: ze zijn verschillend. Volgens mij is er bij een ac-ac adapter geen polariteit, maar als je op de foto van jouw adapter kijkt en op die van de SX500, dan zie je wel degelijk verschil in de aansluitingen:

Maar die verschillen zijn dus duidelijk niet belangrijk voor de SX500 (waar het hier in deze thread om gaat), want nogmaals, mijn SX500 staat echt op die Siel adapter. Kom maar kijken als je het niet gelooft :D

Ik heb inmiddels de adapter opgehaald bij de verkoper....De Siel heb ik teruggebracht ivm niet te vinder adapter...mischien dat ie hem volgende week vind....Nu heb ik dus een Suzuki SX500 inlc cartridge en adapter...chillll

Back