Waar moet de plug in?

Origineel geplaatst door klerk559
Ik was net aan het vragen wat het verschil tussen een behringer ub 1222 Fx Pro is (waar die volgens jullie niet in kan)
en een behringer eurorack 1604 MX (ouder model) (waar dat zeker kan, omdat ik iemand ken die die heeft en ook zo'n kabeltje heeft)

1 verschil is zeker, de uitgang aansluiting :D

Origineel geplaatst door Remmelt
Volgens mij ben je gewoon aan het uitproberen hoe lang het duurt voordat mensen heel erg agressief worden...

Remmelt.... ken je dat nummer van Brainpower....echt sterke tekst:
"ïnternetlosers met een veel te grote bek, wurg ik met hun internetverbinding om hun nek.... want dat is hiphop die glasvezel door je strot...." :D

Binnenkort weer ff jammen? :okdan:

[ontopic]Beste vraagsteller, het antwoord is je hier al gegeven. Een aantal malen. Als dit niet het antwoord is dat je wilde horen, jammer. Ik geef je een tip (want bij jou lijkt het op eerst zien en dan geloven....)neem de mixer samen met je computer mee naar de muziekwinkel en vraag daar of ze even willen laten zien hoe je een mengtafel aansluit op de PC[/ontopic]

Tip zorg ervoor dat je kabel lang genoeg is; meet eerst de afstand tussen je pc en je mixer, voordat je een kabel aanschaft. Anders moet je met apparaten gaan slepen8)

Mensen, ik snap het al.
Het moet in de main out.
En de oude behringer mixers hebben de plugs waarvoor ik ze heb, maar ik heb een nieuwe en die hebben andere.
Ga ik ff die plugs regelen.
Bedankt iedereen 8o

NC3FX.jpg

Kun je daar een mono jack 6.3 mm in doen?
Of moet ik een hele nieuwe kopen (2x XLR female naar mini jack)??

Kabel heb ik al.
Ik heb nu dus 2x mono jack 6.3 mm naar stereo mini jack..
En dan wil ik aan de mono jack 6.3mm zo'n XLR plug aansluiten.

-> 1x XLR plug
Dus dan heb ik mini jack -> kabel -> 2x mono jack
-> 1x XLR plug

met XLR plug bedoel ik dus deze:
05.12.1312.jpg

Dan koop ik dus 2 van die en in elk van die sluit ik 1 mono jack 6.3mm aan.

Kan dat?

Mijn laatste vraag (sorry voor mijn vele vragen):

In welke winkel koop je zo'n ding?
(graag sites vermelden)

Back