opstart gedoe live5

vipal

Ouwe rot
A. als ik mijn live5 opstart krijg ik zo'n reutel aan meldingen van: huppelepup needs nuendo dan moet ik ok drukken om verder te gaan en zo maar door. komt omdat vele cubase plugs t niet doen in ableton. op zich al jammer maar is mee te leven. in live4 had ik dit alleen bij installeren maar nu bij live5 moet ik iedere keer als ik t opstart die hele reut doorklikken. is dit met een instelling te veranderen (helaas is er geen ok to all). ik heb de vsí'folder al paar keer gescand etc. en nee jongens ik heb echt legale versies. misschien is er al iemand die dit al heeft opgelost.
B. is er sowieso een remedie tegen het feit dat bepaalde plugins het niet doen in ableton? zou toch het liefste alle plugs die ik in cubase gebruik ook willen kunnen gebruiken in live

1. Live 5.0.2 update now available!

After several bug fixes, Ableton has released an update: Live 5.0.2!

To download the free update, go to www.ableton.com/downloads, or use the
"Check for Updates..." command in Live's Help menu.

A detailed list of improvements for Live 5.0.2 can be found here:
http://www.ableton.com/forum/viewtopic.php?t=27816

kan toch geen toeval zijn? 1 minuut na het plaatsen van deze thread kreeg ik dit in mijn email! slimme botjes daar hoor!!

Origineel geplaatst door vipal
1. Live 5.0.2 update now available!

After several bug fixes, Ableton has released an update: Live 5.0.2!

To download the free update, go to www.ableton.com/downloads, or use the
"Check for Updates..." command in Live's Help menu.

A detailed list of improvements for Live 5.0.2 can be found here:
http://www.ableton.com/forum/viewtopic.php?t=27816

kan toch geen toeval zijn? 1 minuut na het plaatsen van deze thread kreeg ik dit in mijn email! slimme botjes daar hoor!!

Mja en toch is het toeval vrees ik. Als het goed is kun je ergens in Ableton in een lijst aangeven welke plugins moeten laden en welke niet.

in 4 was t in ieder geval wel zo dat je mappies aan kan geven waar ie alle plugs uit laadt

opstart gedoe live5

geintje over de botjes van ableton, tuurlijk ist toeval..
dat van t aangeven van welke plugins moeten laden in een lijst ga ik dan maar s even nazoeken. in 5 gaat t volgens mij net zoals in 4, maar misschien heb ik iets over t hoofd gezien, ik heb ook de manual van 5 nog niet doorgescrolled.

Back