Akai EWI1000 & EWV2000 of vergelijkbaar

Status
Please reply by conversation.

Marijn

I can do science me
Helaas, helaas net te laat gereageerd op deze, maar daardoor wel bewust geworden van het bestaan en besloten dat ik graag zo'n set wil hebben. Ik hoor het graag als je bereid bent zo iets te verkopen.

Als vroegere dwarsfluitist zou ik graag nu mijn synths blazend bedienen.

EWI

EWI

Ook met een losse EWI1000 ben ik al blij ... al wil ik natuurlijk liever (= meer betalen voor) een compleet set.

Hoi Marijn,

Voordat je een losse EWI-1000 koopt waar je niets aan hebt, wil ik je even laten weten dat de EWI-1000 en EVI-1000 van Akai géén MIDI controllers zijn die met iedere willekeurige MIDI synth of module gebruikt kunnen worden.

De Akai EWI / EVI controllers werken met analoge voltages en zijn alléén compatibel met de toegeweide EWV-2000 en VX-600.

Als je een MIDI controller wilt kan je beter op zoek gaan naar een Yamaha WX-7, WX-11 of de nieuwere WX-5 Wind MIDI controllers. Let hierbij wel op dat je de WX-11 of WX-7 koopt compleet met de MIDI interface! De WX-5 heeft standaard een ingebouwde MIDI interface en connector

Mijn Yamaha WX-11 Wind MIDI Controller met WT-11 Wind Tone Generator en BT-7 MIDI Interface & Battery Pack, die op Marktplaats te koop heeft gestaan, staat momenteel gereserveerd en wordt half november opgehaald.
Mocht de koper toch afzien van zijn aankoop toezegging, dan wil ik je dit wel even laten weten.

Origineel geplaatst door Klaas
Hoi Marijn,

Voordat je een losse EWI-1000 koopt waar je niets aan hebt, wil ik je even laten weten dat de EWI-1000 en EVI-1000 van Akai géén MIDI controllers zijn die met iedere willekeurige MIDI synth of module gebruikt kunnen worden.

De Akai EWI / EVI controllers werken met analoge voltages en zijn alléén compatibel met de toegeweide EWV-2000 en VX-600.

Dat weet ik. De EWV-2000 en de VX-600 zijn echter allebei makkelijker te vinden dan de EWI-1000, dus daar kom ik nog wel aan. Ik ben zelf relatief handig met elektronica en mijn collega's op het werk zijn dat helemaal, dus desnoods fabriceer ik mijn eigen interface als het toch niet blijkt te lukken een EWV of VX te vinden.

Status
Please reply by conversation.
Back