Veel Luisterplezier

Phenomenon

Nieuwkomer
Ik ben even benieuwd wat mensen met ervaring vinden van dingetjes die ik aangekloot heb.

(sowieso is deze muziek nog nooit vertoond aan publiek)

het is te vinden op www.soundclick.com/oxeyevshayware

Tips zouden natuurlijk zeer welkom kunnen zijn.

Ik weet wel van mezelf al dat, voor ik dingen af maak, ik vaak begin aan nieuwigheden.

Bijvoorbaat bedankt voor het luisteren.

Toevallig geen lid geweest van Phenomenia?

Billionized : Aparte track, beetje hyphotiserend, wel okay..
Within an Unusual Dimension : Ook weer beetje psycho, ala Art Of Noise.. wel grappig :)
Unsificient Damages : Soort van ballad achtig, maar dan creepy.. lijkt me dat je in de game muziek zou moeten gaan :)
Renando Pritanto - Bisonante 2 : Heej.. pianopatch is wat minder, beetje weer die sfeer van ondergronds enzo, net niet bombastisch maar wel theatraal..
Renando Pritanto - Bisonante 1 : Interessante melodie, patch is nog steeds niet mijn ding :)
Tempting a Distant Alien : ah. FM piano.. wel grappig ook, beetje ala Police maar dan op de DX :D
Syntherious : Je sfeer is weer een beetje duister, mineur gestemd, maar wel een verwachting scheppend..!
Gone I.s.p. : Ah.. triphop :) Weer dat creapy sfeertje maar dan met triphop, soort van Gothic achtig aandoenend.. zeer okay!!!
Doctor Mul : hehe.. jou 909/psy/horror uitstapje.. beetje ala Aes Dana.. maar dan old skool..
Silver Opacity : Zeer sferische track ook weer dit, technisch ook wat gecompliceerder, ook erg ok dit, eindigend in een soort van drum 'n base :)

Jouw muziek zou best onder een game kunnen... kewl dude!!
:okdan:

Neen, geen lid van Phenomenia...

(geen idee wat het is eerlijk gezegd, net als art of noise, ga beiden zeker opzoeken)

Was me oude inlognaam, nu "werk" ik onder oxeye, of haywire.

Ook heb ik nog nooit stil gestaan bij het gamemuziek-genre

Laat ik daar ook maar eens mijn research naar gaan doen :)

Bedankt in ieder geval voor het commentaar, klinkt positiever dan verwacht!

Back