nieeeuw

speedo

Stamgast
Hallo,

ik ben nieuw hier, maar niet alleen hier nieuw, ook nieuw met dit wonderlijke wereldje...Ik ben een vrij ervaren toetsenist, zowel piano als keyboard, maar sinds kort heb ik me proberen te verdiepen in MIDI e.d. Het wil alleen nog niet echt lukken. Ik vind het moeilijk om goede beginnerstutorials te vinden. (bekijk alstjeblieft in het volgende topic mijn vraag ==> https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=561721&t=5458#post561721)

Mijn muziekstijl is zeer variërend. Laatste tijd luister ik veel pink floyd, guns 'n roses en Metallica, maar er zijn ook tijden waar ik veel naar trance, club en hardhouse luister. Ik sta voor bijna alles open, behalve hardcore en bepaalden soorten metal, waaronder slipknot, omdat ik dat gewoon GEEN muziek vind, maar meer een soort item dat bij een bepaalde subcultuur hoort.

Ik hoop nog veel te leren hier, want ik kom hier echt als ubern00b binnenwandelen :D Hopelijk is dit de goede start.

Speedo (Sander)

Ik sta voor bijna alles open, behalve hardcore en bepaalden soorten metal

Geldt ook voor mij!
Welkom!:biertje:

:D Maar even serieus....Hoeveel geld gaat dit forum me nou kosten als ik er aan verslaafd raak? :D

Welkom

Origineel geplaatst door speedo
:D Maar even serieus....Hoeveel geld gaat dit forum me nou kosten als ik er aan verslaafd raak? :D

Kleine opsomming van de kostenposten (niet altijd in geld uit te drukken):

Eenmalige kosten: sociaal leven/familie-/vriendenrelaties.

Maandelijkse kosten: stroom / internet.

Regelmatig terugkerende kosten: (ophalen van) GEAR en soms wat eten en drinken.

Dagelijkse kosten: nachtrust, goede relatie met de buren/buurt en met je werkgever.

En dan nog bijkomende kosten van het bezoeken van muziekwinkels, beursen/meetings en af en toe wat optredens van SF-leden.

Opzich allemaal goed te doen, MITS je niet TE sociaal ingesteld bent en niet teveel waarde hecht aan onbelangrijke dingen als mode/kleding, vakanties en (uitgebreid) eten.

Welkom trouwens!

:D

Back