Cavia's

B.S.E.

melk is goed voor elk
de vacht van onze cavia's....

bijv;

Nordlead Cavia
Modular G2 Cavia
Nord Electro Cavia

is dit vacht bedoeld voor doorbranden ??

Hoe werkt dit eigelijk..... hoe lang kunnen ze aanstaan zonder dat er iets gebeurd ?

Er zit niet iets standaard op wat de gehel tijd knippert of zo....

afhankelijk van wat je je cavia als voeding geeft heb je verschillende effecten natuurlijk.
Ik kan me een geval herinneren dat iemand zijn cavia havermout had gegeven. Nadat het beessie ging drinken zette de havermout uit wat resulteerde in een knallende sound.

Nadeel van de Cavia's is dat de outputs een beetje rommelig zijn...
Ook de resonantie is, als je er eens stevig in knijpt, erg schel te noemen.

Ik heb er 2 gehad en in unison klinken ze erg divers :D

Kortom, de Cavia piept en kraakt, geen goede koop naar mijn inziens...

en als je dan naar het opererende systeem kijkt.. nee geen cavia voor mij, het lijken leuke beestjes.... maar je zult dr na een tijdje achter komen dat ze de boel onderpissen en bijten. En ze stinken!

-C-

Jah, en als je een mannetje en een vrouwtje onder een boom in het boss bij elkaar zet dan krijgt je mos copulatie

Ik heb nog even ietwat extra onderzoek gedaan ....

De kwaliteit en duurzaamheid is niet echt goed te noemen.

Na het item even grondig ge-abused te hebben begon mijn exemplaar te kraken en hield ie er zomaar me op, zonder waarschuwing.
Een harde boot, maat 43, wou ook niet helpen. Teruggestuurd naar de dealer..wat denk je ... GEEN GARANTIE.

Ik heb ook nog geprobeert om de trafo te vervangen en het beestje op het lichtnet aan te sluiten, dat bood ook geen oplossing, de ledjes sprongen eruit, de unit begon te trillen en te stinken en het was over....

Ik moet hieraan toevoegen dat bij voorzichtig gebruik de levensduur ietwat beter is. Toch 5 tot 8 jaar is niet echt top, vintage zullen ze nooit worden.

Waterkonijn is ook fijn...

Waterkonijn is ook fijn...

wegdragen.gif

Re: Waterkonijn is ook fijn...

Re: Waterkonijn is ook fijn...

Origineel geplaatst door OnAcid
wegdragen.gif

Is dat de VA onder de Cavia's?

Vreemd...

Het zal wel net als met katten zijn: je houdt er wel van of beslist niet. "Ach, ik vind het leuke diertjes", neen, zo'n mening bestaat niet. Je bent er voor of er tegen!

Mijn caviaatjes zijn zeer lieftallig. Plezierig rollen hun veelvuldige staartjes ineen en fokken lukt ook aardig. Nee, ik geef geen nieuwe boorlingen weg!

Nooit een wanklankje en ze zijn ook zo aanhankelijk. Moet je ze eens horen als ik ze zachtjes aai...

Ze zijn te bezichtigen.

Wout

wat doet zo'n kutcavia tegenwoordig.. misschien koop ik er wel een ipv een ms20.. als ie kan piepen en bliepen
ik dacht dat je ze id fik moest steken, maar t blijkt dus dat jem door mekkaar moet schudden?
ik ben vooral benieuwd naar de combo:
- cavia, melkbus en karbiet
t schijnt dat die beesten een kilometer of 3-4 kunnen halen.. maar graag hoor ik jullie bevindingen
ook interesse in:
honkbalknuppelmodulatie en permanente oscvervorming.
dr zit een gast in ypsingboermussel en die heeft zelf een cavia gemod.. bruut ding geworden
hier zie je zijn cavia uit '84!!
laatste maar niet lietste:
specificaties: 0-100.. actiradius... brandstofverbruik..on board compressie.. etc.. etc..

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Vreemd...

Het zal wel net als met katten zijn: je houdt er wel van of beslist niet. "Ach, ik vind het leuke diertjes", neen, zo'n mening bestaat niet. Je bent er voor of er tegen!

Mijn caviaatjes zijn zeer lieftallig. Plezierig rollen hun veelvuldige staartjes ineen en fokken lukt ook aardig. Nee, ik geef geen nieuwe boorlingen weg!

Nooit een wanklankje en ze zijn ook zo aanhankelijk. Moet je ze eens horen als ik ze zachtjes aai...

Ze zijn te bezichtigen.

Wout

Zijn ze rood, gesigneerd en voorzien van een extra pookje? ;)

Origineel geplaatst door mc_kwok

DE REDBACK :D

Ik heb een hollow back, daar zit net zo'n ribbon in als bij mijn jp8000, als je daar met je vingers overheengaat begint dat ding pas echt te screeuwen :D

ik had er gister eentje gekocht voor 20 olifanten en nu is ie weggelopen :(

Origineel geplaatst door mc_kwok

Eventjes kijken...
Tjee!
Je hebt gelijk!
Was me nog niet opgevallen...

Wout

PS de mijne heeft twee pookjes. Ik heb toch ook twee handen? :)

Hup!
Voedertijd!

Een tijdje geleden zag ik een cavia met (jawel !) de devil fish mod !
Daar kon je een gevarieerd klankenpalet uit peuteren (niet aan te bevelen om
dit met blote handen te doen overigens, vanwege die spetterende output) waar
zelfs Darwin van zou gaan spacen in z'n graf.

guineapigs.jpg

Heren heren, is het jullie nooit geleerd dat je niet mag spelen met je eten?

4.%20guinea%20pig.jpg

Back