Wat is het meeste gebruikte sequencing pakket? (vervolg)

Wat is het meeste gebruikte sequencing pakket? (vervolg)

• Logic

Stemmen: 29 9,8%
  • Pro Tools

Stemmen: 11 3,7%
  • Cubase

Stemmen: 141 47,5%
  • FruityLoops

Stemmen: 32 10,8%
  • Reason

Stemmen: 18 6,1%
  • Sonar

Stemmen: 8 2,7%
  • Live

Stemmen: 35 11,8%
  • Anders

Stemmen: 23 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    297
Ben geen moderator :( Anyway. Is overig dan.. mensen lezen toch wel dat je Renoise bedoeld

Ja.. natuurlijk :). Misschien had ik een poll met 40 items moeten maken 8> Maar stem dan op 'anders'; zien we meteen hoe 'standaard' de bovenste paketten wel/niet zijn.

Teveel items op de "overige" hoop gooien levert een vertekend beeld. Het voordeel van zo'n enquete bovenaan een topic is toch dat je niet meer al die posts hoeft te turven.

Maar ik heb begrepen dat je die enquete niet meer kan editten, dus.. :luv:

Net begonnen met tracktion te werken. :okdan: (moet helaas wel updaten naar 2.0 om mtc support te hebben :( )
Wat zijn de ervaringen van andere tracktion gebruikers met dit pakket (geluidskwaliteit etc)?

ik kan (letterlijk) lezen en schrijven met cubase , heb weinig zin om energie te steken in een andere sequenser , die steek ik liever in de muziek zelf .
alhoewel ik wel een keertje de overstap zou willen maken naar protools (n.a.v. posietieve verhalen). zou hier iets van een demo versie of iets dergelijks voor zijn , om ff te proberen ?

al gevonden : http://www.digidesign.com/ptfree/

Vanaf Atari al Cubase, heb 1 keer een nummertje gemaakt met fruityloops( werkte snel en resultaat was leuk) en ben nog steeds van plan fruity nog es te checken.

sinds kort live 5 voor arragementen en live gebeuren en cubase voor de eindafwerking zowat. sl trouwens...

eigenlijk wil ik 2x stemmen :P ... want ik gebruik voor midi producties cubase ,. en audio fruityloops.

Vanaf de Atari al Cubase....nu SX 3.1....

Wow Cubase steekt er hoog bovenuit .. (zou wel komen omdat de meeste van jullie met hardware werken misschien..?)

Ik gebruik zelf voornamelijk reason 3.0, zolang ik nog geen geld heb hardware machinery.

greetz

Back