DaVinci
Midioot
Ben begonnen met MSQ100, toen: Pro 24 (Voorloper van Cubase-Atari), daarna uiteraard Cubase tot begin dit jaar.
Ben nu overgestapt op Protools.
Ben nu overgestapt op Protools.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik live ook maar dan meer voor effecten of basisloops maken, ik vind arrangeren echt niet lekker werken in live, maar heeft misschien ook mee te maken dat ik dat in logic zo lekker kan doen zonder veel moeite.Origineel geplaatst door j0ris
Ben ook ooit begonnen op Cubase. Maar Fruity Loops is super om loops mee te maken, en heeft een hele lekkere piano roll en step sequencer.
Ik ben erg onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid en geringe leercurve van Live. In tegenstelling tot bij de meeste andere sequencers merk je dat hier echt is nagedacht over ergonomie; de gebruiker komt voor de techniek.
Als je nu wil beginnen met sequencen dan zou ik veel eerder Live aanraden dan Cubase.

Als ik een Mac zou hebben zou ik zeker ook Logic willen uitproberen. Volgens mij kan het arrangeren in Live inderdaad nog wel een stuk verbeterd worden.Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Ik gebruik live ook maar dan meer voor effecten of basisloops maken, ik vind arrangeren echt niet lekker werken in live, maar heeft misschien ook mee te maken dat ik dat in logic zo lekker kan doen zonder veel moeite.![]()