Hover
-
Yamaha Motif ES8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Acidfever
Als je het echt wilt vraag ik het wel aan een moderator (of kan ik dat zelf aanpassen?).
Maar een 4000 past toch gewoon in het rijtje MPC's? of niet?

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
En waar is de Roland MV-8000, de Machinedrum, Roland Fantom, Roland TR bakjes,..........?
En waar is de Roland MV-8000
kan me weinig voorstellen dat je dat als master hardware sequencer gebruikt
Origineel geplaatst door etaoin
:confused:
Origineel geplaatst door Alexander
RM1x! Acidfever, bedankt!![]()
Echt erg veel van gaan houden, begin er nu ook de schoonheid van in te zien, classic!
Er is niets zo fijn aan een verkoop als een tevreden koper!Origineel geplaatst door Acidfever
Er is niets zo fijn aan een verkoop als een tevreden koper!

Mooi ding he, die RM1x? Ik hoor steeds meer mensen die helemaal weg zijn van de RM1x. Zelf zou ik ook niet meer terug willen naar cubase oid. Hij gaat qua cult status de MPC2000 evenaren...Origineel geplaatst door Alexander
Tja, ik ga niet slijmen, maar het is wel 1 van mijn betere aankopen! Wat een sequencer!! De discussie om de geluidskwaliteit snap ik wel, maar vergt slechts wat creatieviteit om te omzeilen.. ik gebruik de effects engines ook graag, alles op 10 en helemaal over zijn toeren laten gaan geeft wonderbaarlijk bruikbaar geluid!!
Wat ik al zei, classic! RS7000 lijkt me ook de enige reden om hem weg te doen!![]()

Origineel geplaatst door sander
mpc uiteraard.

) .
Natuurlijk was het ook leuk als de MAM MIDI-controllers ondersteunde, maar als ik daar mee aan de slag wil, dan gaat een synth natuurlijk direct aan de MachineDrum die daar een meester in is.Origineel geplaatst door ironfreq
Ik heb sinds een lange inactiviteit mijn muziek-hobby weer opgepakt.
Ik gebruik (ja, toch) de MachineDrum als Master, waar de MAM SQ16 zich aan 'slaved'. Met de SQ16 stuur ik vervolgens de Nova en M3X aan (voor m'n andere synths heb ik geen ruimte op m'n bureau om op te stellen) .
De SQ16 vind ik een geweldig inspirerend aaparaat (op de Rotate-functie na dan, want daar begrijp ik echt helemaal niets van