Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad heel compleet.Origineel geplaatst door gerrie79
Alle geluiden die je ooit nodig hebt zitten er in: piano's, triangels, gunshots, helicopter sound, marimba's , strings . . . enz.

Origineel geplaatst door bliepertronic
de kwalleballehalle weer in de bocht....
"elders" 99 euro
waar zou elders zijn??

Origineel geplaatst door KAOSKAOS
95 cm breed ....... das precies goed voor dance ja.

Origineel geplaatst door serif
Precies.,demo songs zijn voor mij erg handig aangezien ik geen keyboard kan spelen..

Presets zijn inderdaad ook erg belangrijk anders kun je een synth zo weggooien net als met die modulars van Moog.Origineel geplaatst door Lacertus
Ga idd maar eerst eens voor de MC303: daar zitten ook genoeg presets in om mee te spelen...![]()
Origineel geplaatst door Lacertus
Ik heb mijn eerste 'nummers' ook gemaakt op een dergelijk keyboard: 4-track tape recordertje, en gaan met die banaan! Eerst drums, dan basje, dan strings/pads en dan een lead/melodie... Lekker simpel, en het klonk nergens naar!
Als je dance wilt maken moet je dit dus NIET kopen, behalve als je IDM wilt maken misschien, maar dan moet ook nog een vette sampler hebben om er nog iets van te maken...
Ga idd maar eerst eens voor de MC303: daar zitten ook genoeg presets in om mee te spelen...![]()
Origineel geplaatst door phase57
jongens, waarom zo negatief ??
dit is toch de perfecte synth om te benden ?
zo maak je van die demo's instant aphex twin versies
voor maar 69 euro ? kan je het echt niet voor laten![]()