zijn er ook hyvers hier?

is vast al langsgekomen maar,

Don't believe the Hyves. :doei:

:D

ikheb ondertussen ook al een aantal toegevoegd

geen reet aan eigenlijk dat hyves

Ik heb mn hyves account gedelete.

Een toevallige ontmoeting met het verleden is leuk maar 40 gezapige mailtjes over vroeger en stalkende exen hing me al snel de keel uit:D
die mailtjes kan je ook afzetten

tja ze moeten eens een verbod op kettingbrieven enzo invoeren

Een toevallige ontmoeting met het verleden is leuk maar 40 gezapige mailtjes over vroeger en stalkende exen hing me al snel de keel uit:D

Of er een andere levenstijl op na houden!!:dubbel:8o)..........
smiley_lol.gif
smiley_lol.gif
smiley_lol.gif
smiley_lol.gif
....zoals...
smiley_dj.gif

En toch werkt het verslavend bij mij weet ook niet waarom.
Ik ga julie aaallemaal tovoegen om mij virtuele vriendenkring-count op te krikken :D

Veredelde verjaardagskalender

Veredelde verjaardagskalender

Klopt, ik vindt er ook niks aan. En tegenwoordig worden steeds meer profielen afgeschermd, dus kan je niet meer lekker spioneren. :(
Nou dat was tenminste nog enigszins leuk.

Been there, seen that, done that! Idd. geen flikker aan, trage server, inhoudsloze krabbels, belabberde layout enzovoorts. Damn, ik ben zelden nog zo negatief over dingen... Zegt dus wel wat.

Maar goed, ik heb mijn profiel daar volledig afgeschermd en gebruik het alleen nog als verjaardagskalender omdat je een reminder krijgt van aankomende verjaardagen. Hoef ik dat niet bij te houden zelf.

Ja, traag!! Maar Facebook gaat wat dat betreft ook achteruit; wat wordt de nieuwe hype, waar nog zo weinig leden met foto's & gadgets zitten dat de servers het nog wél trekken? :D

Back