muziek voor een film project

The Darkforce

There'll be no order
deze stukjes muziek worden gebruikt voor een ckv filmproject van een vriendin. Dat wordt een film met allemaal afzonderlijke scene's die over blowen gaan. Vandaar dat t allemaal wat eentonig klinkt. Heb dr nog wel vragen over voor dat ik er mee verder ga

is t geschikt voor t onderwerp
is de hoeveel heid geluid/volume niet teveel (niet hoe hard het is maar of het niet teveel body heeft)
is de "tussen-eindmix" ok?

alvast bedankt voor je reactie

sfeer muziek 1

sfeer muziek 2

ps als je geen acount bij soundclick hebt kun je t niet downloaden wel hifi beluisteren

Mijn mening.

Try out2:
Lekkere sfeervolle (film)muziek. Doet Horror / Sci-fi aan.
Heldere mix.
Persoonlijk zou ik nog iets met een pad doen op de achtergrond... met lange noten om bepaalde passages.

Filmmuziek:
Oeh! Creepy....
Mag wel wat Orchestraler, naar mijn idee, wat low-strings / orchestra of zoiets en bombastische akkoorden op het hoogtepunt.

Beide tracks zijn goed, hoor!! Wat je er verder nog aan verandert is van jezelf.

Aan de muziek te horen wordt het niet een echt vrolijke film...

De nieuwe "Christiane F" maar nu met The Darkforce i.p.v. Bowie. (Ik weet niet of je die film kent maar het thema van de film klinkt enigszins vergelijkbaar). Linkje: http://www.moviemeter.nl/film/3098

De stukjes muziek bestaan uit fragmenten. Ik denk dat Barthology gelijk heeft om een iets pad achtigs onder te zetten. De fragmenten muziek krijgen dan. denk ik, ook wat meer onderlinge samenhang.

Er spreekts iets onheilspellends en dreigends uit en wanneer dat de bedoeling is is het geslaagd.
PS Krijgen we nog te horen waar en wanneer de premiere is ??

zitten aantal vervelende stukken in maar wat vind je dr verder van?

Muzikaal neutraal, qua sfeer erg duister..

Origineel geplaatst door renema
De nieuwe "Christiane F" maar nu met The Darkforce i.p.v. Bowie. (Ik weet niet of je die film kent maar het thema van de film klinkt enigszins vergelijkbaar). Linkje: http://www.moviemeter.nl/film/3098

De stukjes muziek bestaan uit fragmenten. Ik denk dat Barthology gelijk heeft om een iets pad achtigs onder te zetten. De fragmenten muziek krijgen dan. denk ik, ook wat meer onderlinge samenhang.

Er spreekts iets onheilspellends en dreigends uit en wanneer dat de bedoeling is is het geslaagd.
PS Krijgen we nog te horen waar en wanneer de premiere is ??

kee bedankt zal er is naar kijken idee van bartology met koor ga ik zeker uitproberen

ennuh de film zal een premiere krijgen in lokaal 305 maar mocht ie op i-net komen zal ik je een pm sturen :mega: :okdan:

Back