herejezus vraagje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
ik heb net een account op die herejezus site aangemaakt en ik heb nu een mailbox, ik kan via een ftp programma files uploaden maar die files kan ik nergens terug vinden
dan zie ik wel een melding dat ik nog geen index.html bestand heb geupload.
maar waar kan ik dat bestand nu weer terugvinden
en die lui zelf kun je alleen bereiken met een duur 0900 nummer

Nu net precies aangemaakt, dat account? Inschrijfkosten al betaald? 't Duurt volgens mij ff voordat het account geactiveerd is. Kun je bijvoorbeeld al het controlpanel komen?

ik heb betaald en kan op die mailsite komen na mijn emailadres en wachtwoord te hebben ingevuld
maar je zou dan denken dat je vanuit daar ook bij je webspace zou moeten kunnen komen

filezilla
maar dat uploaden gaat goed.
alleen als ik fliezilla weer afsluit moet ik toch op een pagina kunnen komen waar je die geuploade files weer terug kan vinden??

Origineel geplaatst door bliepertronic
filezilla
maar dat uploaden gaat goed.
alleen als ik fliezilla weer afsluit moet ik toch op een pagina kunnen komen waar je die geuploade files weer terug kan vinden??
nee, die komt er bij mij ook niet voor, en ik weet ook niet zosnel hoe je die tevoorschijn moet toveren. Maar je kan wel gewoon via je browser. Als je bijvoorbeeld het bestand audio.mp3 hebt geupload, dan kun je die weer downloaden als bliepertronic.herejezus.nl/audio.mp3
(er vanuitgaande dat jou account blipertronic.herejezus.nl is ;))

Ik gebruik ftp commander, en ik kan al mijn files zien anders. Ik heb wel een index.html geupload, dus mischien dat dat het is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back