Cisco
advancedtechnoresearch
Origineel geplaatst door richard2000
Als een band na 50jr weer muziek wil maken moeten ze dat gewoon doen, wat maakt het nou uit?
Als je het niet mooi vind dan koop je het toch gewoon niet.
Als je nou alleen maar muziek kan maken en bv niet kan stukadoren dan is dat toch gewoon je vak en blijf je dat doen net zolang je wilt.
Kijk bv naar de Rolling Stones, die zijn al bejaard, ik hou er persoonlijk niet zo van maar ik vind het wel cool dat ze gewoon door blijven gaan, en ze blijven hun eigen ding doen en ik vind dat niet erg dat hun stijl, of van veel andere bands, hetzelfde blijft, het is je eigen keus of je het leuk blijft vinden.
Er zijn ook bands die na vernieuwing geen bal meer aan zijn, komt vaak omdat ze dan hun eigen stijl en smaak niet meer spelen, dus genoeg redenen om niet vernieuwend te zijn en lekker te blijven spelen waarin je jezelf het beste voelt en dan automatisch ook betere muziek maakt.
Gelijk hebben ze A-HA, is persoonlijk niet mijn smaak maar mijn zege hebben ze, en commerciel zijn ze niet volgens mij, ze komen weinig tot niet voor in de Top 40 ofzo.
![]()
Maar het verschil tussen echte artiesten zoals "The Rolling Stones" en b.v "U2" is dat ze na al die jaren nog steeds elke dag met muziek bezig zijn, en dat ze met al hun miljoenen op de bank nog steeds rond lopen in een afgetaaid wit t-shirtje en gescheurde jeans! Kijk! Dat vindt ik nou klasse! Jezelf blijven! Dat is juist hetgene wat ik bedoel???!!!

), waren dat niet van die discoplaatjes waar de DJ een beat onder gooide....