Waar kan ik kleine oplages vinyl laten persen?

Ik geloof dat je ook een soort 'Thuis' perser hebt. Kost wel wat centen maar dan kan je zelf je plaatjes persen ;)

Origineel geplaatst door Boost303
Meen je dat nou?

inc btw is dat wel erg goedkoop met cmyk sticker

(Ik vraag dus nog een keer om bevestiging of dit 100% inc btw is want als dit waar is ligt Darkforcerecords numero uno voor de volgende zomer in de winkel)

grappig dat je juist die sticker noemt. dat is dus ongeveer het enige dat duurder is geworden. reden: je moet er nu minimaal 1100 afnemen, onafhankelijk van hoeveel platen je laat persen. komt door de minimale hoeveelheid die zij weer van de drukker moeten afnemen; dat berekenen ze nu gewoon door.
dat 't voor een fullcolour label naar verhouding zo goedkoop is is omdat 't digitaal (als .tif) aangeleverd wordt. als je met echt drukwerk gaat werken (PMS kleuren enzo) dan wordt er wel per kleur afgerekend. maar ze adviseren zelf ook om gewoon digitaal aan te leveren.

maar ja, dat meen ik, inc. BTW.
(krijg ik nou een gratis darkforce recs. 01 voor de info? ;) )

Origineel geplaatst door Boost303

Als ik ze op jouw account mag persen :)

Hoeft niet, ze nemen weer gewoon nieuwe klanten aan. De Transistor Records schijf komt er ook snel aan.

da's inderdaad een goeie prijs. misschien dat mijn label vroeg in het volgende jaar dan ook maar eens vinyl op de markt gaat brengen ;)

Origineel geplaatst door Transistor
Hmmm, jaja... nu moet Omiel mij onder z'n label's hoede nemen ;)

Dat is goed, maar dat gaat je wel geld kosten uiteraard.

Back