Virus B vs JP8080

je kan ook voor de virus A gaan én de JP8080. kan je zelf op je gemak een paar weken proberen.
een vriend van me verkoopt ze allebei en maakt vast een mooie prijs, als je ze allebei wilt!

Re: re: Virus B vs JP8080

Re: re: Virus B vs JP8080

Origineel geplaatst door DarkChaos
Ik weet niet hoe de Virus B klinkt, echter heb ik zelf wel een jp8000 staan, ik ben wel bereid hier een audio demo van te maken voor de liefhebbers ? :)

Zojuist heb ik de 8080 in levende lijve gehoord. Heerlijk warm en veelzijdig dat ie is.
Voor zover ik heb kunnen testen was polyfonie geen probleem. Deed me meteen weer denken
aan de 80's synth muziek waar ik bandjes van vol mee had. Dit is zeker te gebruiken voor
m'n goa produkties.

De virus laat ik nog maar even aan mij voorbij gaan.

Origineel geplaatst door Leo
je kan ook voor de virus A gaan én de JP8080. kan je zelf op je gemak een paar weken proberen.
een vriend van me verkoopt ze allebei en maakt vast een mooie prijs, als je ze allebei wilt!

Helemaal okay! :) . Geldt dit alleen voor alles of niks, of is één synth ook een optie?
Het is wel zo dat ik al een mooie prijs heb gehoord van van een forumlid die
ém te koop heeft staan. Mocht de prijs ongeveer hetzelfde zijn dan koop ik
ém liever van dat forumlid aangezien die bak in zeer goede staat, en compleet is.
Bovendie is het een aardige gozer.

Dus als je een goede prijs hebt, mag je me zeker PBén. Het rustig uitproberen spreekt me wel aan :)

Ik weet niet of de Virus A nou zo'n goede keuze is. Volgens hiero zitten er minder fx op, zoals bv de phaser niet. Dat vind ik nou net het mooiste effect van een Virus. Als er ook geen unison op blijkt te zitten zou ik het al helemaal niks vinden.

Back