Wie heeft een driver voor de AMT8

maxim-crx

Stamgast
Hallo,

wie kan mij helpen aan een manual en een driver voor de Emagic AMT-8?

Ik heb hier eentje staan, maar kan er weinig mee.

alvast bedankt.

Volgens mij moet je hier maar even zoeken:

http://download.info.apple.com/Apple_Support_Area/

Hier kan je zoeken naar drivers voor Emagic produkten. Voor de amt-8 kan je de driver van de Unitor 8 gebruiken (dacht ik)

Simon

(mocht het niet lukken pb me dan even ik heb nog een aantal cd's met emagic software en drivers, daar moet het zeker tussen zitten)

wie kan de overige software en de control software voor windows ff online zetten voor de amt8 v. windows xp...... ik krijg hem niet aan de praat met bovenstaande driver.

amt

amt

okee die zipfile227 is dus alles wat ik nodig heb dan doe ik vanavond een nieuwe poging

ja voor de windows functionaliteit wel.

verder heb je de unitor8 control software nodig om de patch modes in te stellen, die staat op de originele CD. Maar als je die niet hebt, mag je me er wel om vragen...

Tenslotte, het manual kun je vinden op de apple site (die link staat bovenaan al ergens) en dan zoek je naar unitor8_en.zip. (amt8 manual = unitor8 manual)

succes!

Was me laatst al opgevallen dat de Windows Unitor Control software er inderdaad dus mooi niet meer bij staat, op die apple site. Lekker handig (not) als je de patchbay-functionaliteit of sync functionaliteit wil gebruiken.
(gelukkig heb ik 'm nog ergens op de HD staan).

Nou moet ik er wel bij zeggen dat de meeste Unitor ellende gewoon in die Control software zit.
De MIDI interface wordt altijd keurig werkend geinstalleerd, maar na verloop van tijd / een paar keer van config veranderen gebeurt het nog wel dat de Control software opeens de Unitor niet meer kan 'vinden'.
En ik had al zo'n hekel aan die semi-sounddiver interface... :(

Nog even azijnpissen: ik lees net dat op toekomstige Windows OS'en gesignde drivers verplicht zullen worden.
Nou, daar gaan we dan met onze Unitors... nieuwe drivers zie ik niet zo snel uitkomen, oude drivers zullen dus al op redelijk korte termijn niet meer kunnen installeren.

...alweer een apparaat erbij om m'n deur mee open te houden

ik baal er ook van dat 'de dienst' wordt uitgemaakt door appel en microsoft. Maar je doet er niet veel tegen. Ik vrees dat ik tot ver na mijn dood windows 2000 blijf draaien op de muziek pc...

ben al vaak bezig geweest om goeie alternatieven te zoeken, natuurlijk linux. Die zijn er wel, maar dan mis je voor enkele stukken hardware toch weer de drivers...

mijn azijn: probeer eens je iPod te updaten met windows en iTunes.... (niet dus)

Nog even azijnpissen: ik lees net dat op toekomstige Windows OS'en gesignde drivers verplicht zullen worden.
Nou, daar gaan we dan met onze Unitors... nieuwe drivers zie ik niet zo snel uitkomen, oude drivers zullen dus al op redelijk korte termijn niet meer kunnen installeren.

Da's precies de reden dat hier in een hoekje nog een oude Win98SE doos staat met bijvoorbeeld mijn oude scsi scanner eraan en software erop die de floppy direct moet aanspreken om rare formaten te schrijven Anders had ik inmiddels o.a. ook al een nieuwe scanner moeten kopen... Zit ook nog een 5.25" floppy drive in, dus is echt een "oude formaten bak" geworden.

Origineel geplaatst door etaoin
Hmm, van de week nog gedaan (1.4.1 voor de iPod mini). Geen enkel probleem.
Gelukkig maar, want mijn Mac (OS9.2) kan iTunes niet draaien!

Echt?

ik heb zelfs &*&^$#^&) windows opnieuw geinstalleerd...doch helaas
Ik kan alleen updaten met de iTunes die ik op CD heb gekregen, als ik update loopt alles altijd vast...

ja, dat weet ik...even goed zeggen:

ik kan de iPod niet updaten met de daarvoor bedoelde software op windows, dan loopt alles vast. En als ik iTunes update, kan dat mijn iPod niet meer vinden. Software verwijderen en de oude installeren helpt dan ook niet meer, windows moet dan compleet opnieuw geinstalleerd. En geloof me, mijn kennis is bovengemiddeld. Het iPod forum van apple barst van exact hetzelfde probleem, zonder één oplossing. Maar het maakt niet meer uit, na een heel lang en verloren weekend heb ik me erbij neergelegd...

ik zie alleen maar de amt8 serieel midi driver en de amt8 usb midi driver , beiden midi drivers, dus volgens mij mis ik het usb drivertje waar je op doelt, in welke map staat die ? ook in de 227 zip file ?

misschien kan ik em beter in de serieele poort steken, lees net dit over problemen met cubase sl en de amt8

Christian Dettner
Administrative Moderator

Posted: Fri Sep 09, 2005 11:50 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

The USB driver for that interface tends to work unreliable, please check the serial connection instead.

via serieel dezelfde ellende volgens mij mis ik software, want heb alleen die 227 zip file van de emagic.de site. verder gaat er ook geen 'connection' lampje branden, (usb of serieel b.v.) of gaan die pas branden als de driver helemaal goed geinstalled is ??

Back