Wie heeft een driver voor de AMT8

mmm bij het uitvoeren van dit u8setup.exe bestandje gebeurt er bij mij alleen een zwart dos venster voor 1 sec. en verder niets.....

Klopt, het bestandje is corrupt. Er zit wat extra bytes aan troep bijgepakt.
Ik zal even *tijdelijk* de gefixte versie 3.0.5 op m'n server zetten.

-> verwijderd <-

Laatst gewijzigd:
dank, is een soort dedicated sounddiver zie ik.

nou alles wordt goed herkend nu onder xp, maar nog steeds geen 8 midi in en 8 out poorten in cubase of andere midi progjes, damn denk dat ik toch maar een midisport of esi-m8u haal

morgen nog ff op een laptoppie testen

ik heb sp2 niet eens geinstaleerd op mijn music pc en mijn amt8 werkt als een tiet via USB

sp2 voegt in mijn ogen geen enkele waarde toe voor een music pc. wat wel zo is dat winxp pro wat beter draait maar waarom dat is weet ik eigenlijk niet.

Hier XP Pro SP2 en Unitor8 draait prima.
Soms issues met die Control software, maar dat heeft te maken met de implementatie van midi ports in windows.
Gek genoeg heeft Sound Diver daar dan weer geen last van, die gaat goed om met de Unitor8. Nou ja, boeie.

amt8

amt8

bedankt voor jullie moeite , maar dit ding gaat weer zo snel mogelijk weg te koop 150 euro of te ruil tegen m-audio midisport 8x8 of esi m8u dan maar niet het neusje van de zalm

Nou, hopelijk meer succes met de volgende.
Soms lijkt het wel of er geen enkele fatsoenlijk ondersteunde 8x8 MIDI interface meer bestaat.
Ik lees ook horror-verhalen over de interface van Steinberg, heb ook wel eens wat gemopper gehoord over de M-audio interfaces en was zelf niet enthousiast over de ESI interface. Roland blinkt trouwens ook niet uit in driver support, heb ik mogen ondervinden. MOTU idem, als je het over windows hebt. Pffffftt... :(

Heb je hier ook eea goed ingesteld: Configuratiescherm>Geluiden en Audio apparaten>Hardware>Emagic AMT8 USB-Midi>Eigenschappen>Settings?

Plaatje:

Attachments

• winxp-amt8.jpg
    winxp-amt8.jpg
    12,4 KB · Bekeken: 96
Origineel geplaatst door Hanz
Nou, hopelijk meer succes met de volgende.
Soms lijkt het wel of er geen enkele fatsoenlijk ondersteunde 8x8 MIDI interface meer bestaat.
Ik lees ook horror-verhalen over de interface van Steinberg, heb ook wel eens wat gemopper gehoord over de M-audio interfaces en was zelf niet enthousiast over de ESI interface. Roland blinkt trouwens ook niet uit in driver support, heb ik mogen ondervinden. MOTU idem, als je het over windows hebt. Pffffftt... :(

Origineel geplaatst door WarmeBakker
het tabblad settings heb ik niet !

heb driver 2.27 genomen

Wil dat zeggen dat het nou wel werkt, of niet? Tabblad "Settings" is essentieel, lijkt me. Als dit niet tevoorschijn komt, zijn er ook geen midipoorten in programma's als Cubase, Logic zichtbaar.

Misschien moet je even naar hetzelfde window (zie bovenstaand plaatje) tabblad "Eigenschappen" aanklikken, je ziet dan "AMT-Out 1". Druk op knop "Eigenschappen" en dan "Midi mogelijkheden voor dit apparaat gebruiken" aanvinken. Het is een beetje verwarrend, dat wel.

de midi mogelijkheden voor dit apparaat gebruiken staat netjes AAN, ik had het vannacht al een keer ff uit en weer aangezet om te kijken of de 8 poorten kwamen. maar helaas.

hij staat nu op de mac van een maatje van me en daarop deed ie het gelijk top dus het is opgelost.

Back