Favoriete SF track verkiezing 2005

Ik geloof ook niet zo in indeling in stijlen / catagorien.
maar het nadeel kan zijn dat er op gegeven moment een enorme lijst aan nummers ontstaat die gewoon dagen gaat kosten om te downloaden. Ach.. misschien is dat juist het leuke ...

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
...gewoon dagen gaat kosten om te downloaden. Ach.. misschien is dat juist het leuke ...
tenzij men naast de hifi versie ook ff een lofi upload zodat mensen (die problemen met loaden hebben) eerst in de lofi versies kunnen snuf'len totdat ze een trackie hebben gevonden waarvan ze denken "hey die's helemaal te gnaaf gewoon" en kunnen dan de hifi looien...

maar dat doen we toch weer niet nutuulk...

Komt hier dan weer een cd van uit zou leuk zijn :)

doe dan genen die gewonnen heeft dan op nummer 1 en die 2e is dan op 2e plek enzo op de cd dan zie je gelijk de volgorde staan van wie de meeste stemmen heeft en zet er bij wie de meeste in hoe veel procent ze gewonnen. hebben

Lijk me erg leuk dan op die manier.

Vorig jaar heb ik ze allemaal in een playlist gesleept en dat .pls bestandje weer in de thread gepost

-C-

I'm in! :)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ik doe mee :P

Voorstel klasse: <135 bmp en klasse > 135 bpm

Tsja, ik vind een BPM scheiding een beetje relatief en erg "dance-minded"... je kan ook een
relaxte of experimentele track maken op 140 BPM

Ik zou gewoon alles bij elkaar mikken, of anders onderverdelen in

A) Luistermuziek
B) Dansmuziek

Als er echter geen inzendingen komen valt er weinig te onderscheiden he :D
Dussuh.... kom maar op met die inzendingen boys!

leuk ,ga even me trackies doornemen , zal er een worden zonder drums en 303 ofzo , maja dat mag toch.

Ja, ik weet al wat ik ga 'inzenden'.
Maar moet het nu in deze draad of komt er een specifieke?

Ermm... ohja!

Ik zal binnenkort (enkele dagen) even een nieuwe topic openen, speciaal voor inzendingen.
Aangezien ik het zelf nogal druk heb, reken ik wel op hulp van mensen die in de 2e fase van de strijd (de stemronde) even willen helpen met turven en rekenen.
Verder is alle technische hulp welkom, bijv. een server met webspace voor alle tracks, iemand die "lo-fi" versies van de tracks wil maken (ter snelle beoordeling), een playlistje, etc.
Gaarne mij even een pb'tje sturen als je wilt helpen! :)

In de topic waar je *nu* naar kijkt kan er nog even naar hartelust gevochten worden over:
-Eén of meerdere tracks per inzender?
-Tot wanneer kunnen tracks worden ingezonden
-Wanneer gaan we stemmen
-Tot wanneer gaan we stemmen
-Hoe worden de punten toegekend en verdeeld

Persoonlijk heb ik eigenlijk geen zin in categorieen omdat dit nogal veel werk met zich meebrengt, en omdat het lastig is om 'objectief' te beoordelen in welke categorie iets valt.

Ja, dat is wel de bedoeling van de contest: de beste track die je zelf dat jaar hebt gemaakt.
(en dus bijv. al eerder gepost, al hoeft dat niet).

Er valt iets te zeggen over het niet indelen in categoriëen. Maar langs de andere kant moet je natuurlijk ook niet zo ver komen dat je appelen met peren gaat vergelijken (dance met new age of zo). Daarom vind ik het voorstel dat hier gelanceerd werd een onderscheid te maken tussen dansmuziek en luistermuziek misschien wel terecht. Dat zou ook misschien sommige leden die in de 'klassiekere synthesizerstijlen' zitten, wat meer kansen bieden.

Maar ik respecteer de beslissingen van de moderatoren, natuurlijk :engel:

Succes met de contest :okdan:

:doei:

Origineel geplaatst door chosenminder
Synthforum,

De eerste track. Het heeft een high quality en low quality versie.

Origineel geplaatst door Hanz
Ik zal binnenkort (enkele dagen) even een nieuwe topic openen, speciaal voor inzendingen.
;)

maar goed, ik zeg ff weer nix...

Hoe worden de punten toegekend en verdeeld

Hier ging het vorig jaar een beetje mis vond ik, max 3 tracks konden punten krijgen, dat resulteerde in een enorme kloof tussen de betere en de minder goede tracks.

Beter is het dan om de beste 20 tracks punten toe te kennen, zo is het binnen elke smaak toch mogelijk punten uit te delen en te ontvangen.

denk dat 20 wel wat veel is . 3 vind ik eigenlijk helemaal nog niet zo gek . als iemand dan geen één punt heeft , zal het wel terecht zijn .
om nu 20 nummers te gaan beoordelen of ze nu een puntje meer verdiend dan b.v. nummer 10 zie ik niet zitten iig.
een kloof bij een contest moet kunnen .

denk wel dat het leuk is om "stil"te stemmen , door te pb-en oid . maar daar moet wel iemand zin in hebben om te beheren natuurlijk .
zo wordt niemand beinvloed en voorkom je dat er op een gegeven moment aleen nog gestemd wordt op al eerder behaalde punten .

Back