Favoriete SF track verkiezing 2005

Volgens mij waren er volrig jaar niet zo veel inzendingen als dit jaar. [stook mode] maar vorig jaar vond ik het beter kwa prestaties. dit jaar heb ik toch eenig zins kans om een punt te scoren*D

Bij deze een PLS bestand met alle entries.

Er zijn een paar mensen waarvan ik niet de link naar de mp3 uit de html van bijvoorbeeld acidplanet.com kon peuteren die niet in de lijst staan. In plaats hiervan heb ik een berichtje dr in gezet dat je dan handmatig maar moet checken ;).

De mensen niet in de lijst (vanwege niet op te hengelen mp3 of andere formaat):

BasicSystem - Message 1
Chris Dust - Echo
DJ Bies - Craving for E
Padokit - Trancetrack (rapidshare?!?!?! ;))
Synthiaks - Passing Unicron
Ytse - Controlling the Bleep <--> link dood?

De Playlist!

-C-

in ieder geval
hartelijk bedankt voor de moeite
om dit alles overzichtelijk en stembaar
op een rijtje te krijgen
:halleluja

Origineel geplaatst door C738

Ytse - Controlling the Bleep <--> link dood?

-C-

Mijn hosting server is gehackt en helemaal plat. Ze kunnen de backup niet terugzetten. Prutsers.
Ben ermee bezig. Hopelijk werkt de link binnenkort weer.

Ytse

Er moet nog even iets verzonnen worden op mensen die wel voten in de contest voter, maar die niet reageren in de bevestigings thread, ik heb enkele mensen al een pb-tje gestuurd dat ze nog geen bevestiging hebben gedaan met de waarschuwing dat als deze uitblijft de vote verwijderd wordt. Maarja .. ik wil echter niet iedereen achter de broek aan zitten, dus wat zal ik doen..?

Iemand een idee?

hmm...het is misschien wat omslachtig, maar:
misschien kun je mensen eerst laten stemmen in de thread maar ervoor zeggen dat hun stem alleen meetelt als ze ze achteraf invoeren in de voter, die alleen stemmen aanpakt van leden die in het topic een bericht geplaatst hebben

ik weet wel niet of dit technisch haalbaar is...

Tja, of je telt gewoon alleen de stemmen van mensen die hier hebben bevestigd.
En misschien een berichtje van algemene aard bovenin de vote app....

... wat een gedoe, hè?

tja, je zou bijna weer terug gaan naar het oude systeem ;)

De voter zelf werkt overigens prima vind ik. Kun je ergens een tussenstand zien eigenlijk?

Origineel geplaatst door Hanz
Tja, of je telt gewoon alleen de stemmen van mensen die hier hebben bevestigd.
En misschien een berichtje van algemene aard bovenin de vote app....

... wat een gedoe, hè?

Het gedoe valt wel mee, het coden is veel meer werk geweest..
Ik wil alleen een democratisch genomen besluit over hoe hier mee om te gaan.

Een mededeling in de votersoftware heb ik er al ingezet.

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
De voter zelf werkt overigens prima vind ik. Kun je ergens een tussenstand zien eigenlijk?

Jazeker.. http://www.tonyblack.org/~sf/readvotes.cgi

Onderin zie je een aantal hyperlinks, kan je ook nog kiezen uit 2 verschillende theme's voor score en vote overzichten, en een grafiek modus..(score to graphics) :eureka:

Ik weet dat het een beetje laat is om nu nog spelregels in te voeren, maar deze is technisch gezien haalbaar, men moet alleen het er alleen wel mee eens zijn ..

MAAR!

Ik vind dat wie zelf mee doet aan de contest met een ingezonden track eigenlijk verplicht moet worden om zelf ook te stemmen op andere tracks en wel om de volgende reden.

Door inzending maak je kans op punten, door niet te stemmen (je mag niet op jezelf stemmen namelijk) onthoud je anderen van het ontvangen van punten terwijl je die zelf wel kunt ontvangen van anderen.

Daarom vind ik dat je verplicht bent om te stemmen als je een track hebt ingezonden op straffe van disqualificatie als je dit niet doet.

Okay, dit gaat ver, ik weet het, maar de regel is op zich wel eerlijk.

Daarom verzoek ik iedereen te stemmen als je zelf een track heeft ingezonden.
Disqualificatie is dit jaar nog even geen optie denk ik.

Think User Friendly demian, user friendly.. keep that in mind! :D

Laatst gewijzigd:
da's inderdaad wel waar...had ik nog niet eens aan gedacht:)

En vanwege die regel ben ik nu gezakt in de scorelijst ;).
I dont care :) meedoen is leuker dan winnen.

dr zitten echt juweeltjes tussen hoor :)

-C-

Ik vind dat ook wel, eigenlijk, maar ik heb al een aantal nummers beluisterd en vind ze allemaal wel Ok. Vind de glad geproduceerde nrs. niet beter dan de mono versies....
Kortom ik heb grote moeile om er een top 5 uit te kiezen en wellicht zal het er dit jaar niet van komen om een top 5 te kiezen. Ikm vind alle nummers gewoon wel aardig. Maar ik heb to 7 feb de tijd? komt in orde.

mijn stem komt nog, geen nood, na men examens zal ik alles eens goed beluisteren!
ben wel al trots op men 2 stemmen omdat ze van synthforum ancients komen :)
en ja mijn liedje is mono en nee ik heb geen kabel om stereo op te nemen

Back