Synthbass in 80s Madonna nummers

http://www.gearslutz.com/board/2039259-post24.html

Ik weet niet of hij al genoemd is maar het schijnt bijna allemaal door Patrick Leonard geproduceerd te zijn, die in die tijd ook veel met de MKS80 werkte. Het zegt verder allemaal niet zoveel aangezien GS mij net zo betrouwbaar lijkt als sommige info die hier uitgestrooid wordt. Hoedanook, ik heb er eentje en ben er erg blij mee... maar dit geheel terzijde..

Het is een jx 8p of een super jx

Aanslaggevoeligheid er lekker in.

;)

I.

Laatst gewijzigd:
80s...

Ik heb nog wel is CBS streams aanstaan (IFM) en soms is er een overdosis Italo.. lol
Italo is cool, maar soms is de sound density echt abnormaal.. haha het is alsof ze toen alles helemaal dichtsmeerden met synths en weetikwat..

Klopt, maar dat is ook de eindtrap die ifm er overgooit hoor.

Ze hebben SPL vitalizers etc over de verschillende radiostations staan. En daardoor wordt het snel een dikke brij die helemaal dicht zit. Dat zijn geen echte multibanders of broadcast spul. Gisteren toevallig IFM door de schippmann willen trekkne , maar de envfollower triggert helemaal niet op die blokgolf hehe. Er zit echt helemaal geen transients of dynamiek meer in lol

En lekker belangrijk wat madonna gebruikte als basjes fukkerdefuk....tis toch allemaal prefab crap muziek man.

BTW madonna gebruikte helemaal niks, ik denk dat ze zelfs nog nooit een synth heeft bespeeld...zzz
Was ook zon in de markt geplaatste slet die alles maar zong wat er voorggeschoteld werden wat goed zou scoren/hypend zou zijn.

Ow een zwarte jesus ow ow wow wat een rel.....kneuzen
boeien

En lekker belangrijk wat madonna gebruikte als basjes fukkerdefuk...

Ow een zwarte jesus ow ow wow wat een rel.....kneuzen
boeien
Wat bedoel je? Ken haar muziek wel maar was niet zo'n fan dat ik van ale hypes op de hoogte was. :D

like+a+prayer.jpg

@septic, als jij de basjes van Madonna zo onbelangrijk vindt, wat kom jij dan in deze topic doen? Beetje rellen? Zeg dan niets! Er is blijkbaar een groep die wel geinteresseerd is maar omdat jij dat niet bent, zijn wij triest? Leef en laat leven....

madonna gebruikte ook geen instrumenten, haar producers deden dat...die maakten de muziek..

bovendien kan ze niet zingen en gaat ze helaas nog steeds door als verlepte doos

een sneu product van de 21e eeuw net als justin bieber en dergelijke producten

gezien de foto's hierboven lijkt madonna me een jailbird.
lady kakka lijkt me ook allerminst appetijtelijk

gezellig een bierflesje aan de buitenkant schoonlikte
een contact bij heinikken rijker besloot ze....

Ben jij nou diezelfde bass die dit topic gestart was omdat je zo in de madonna muziek was? Van je geloof gevallen?

madonna gebruikte ook geen instrumenten, haar producers deden dat...die maakten de muziek..

bovendien kan ze niet zingen en gaat ze helaas nog steeds door als verlepte doos

Back