Ik ben fan van Duran Duran!

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola..

Gisteren eventjes brak een schotel Aladin naar binnen aan het werken op de bank, met toevallig MTV aan. Komt daar Duran Duran op met 'Girls on Film'.

Vanaf dat moment ben ik Duran Duran fan geworden. Goeiedag!

Ik begin met een Video met een compilatie met al hun videoclips.... Iemand?

duran duran is koel leuke clip girls on film :)
ik heb een zooi videootjes van duran duran op me schijf
save a prayer vind ik erg mooi lekkere jupiter 8 erin

Duran Duran ROX... lekker om naar te luisteren en Reflex is een van mijn favoriten

De toetsenist (Nick Rhodes? wat een naam) is toch ook een synthfreak? En van die toppie Akai's enzo.

Na die commerciele hype hebben ze nog zat prima spul gemaakt wat nu nog steeds te pruimen is. Best wel knap toch?
Valt me nog mee dat d'r geen foute covers ala Demona & co van zijn gemaakt die de charts haalden.

o, ja???? kunnen ze dan nog wel staan zonder rolator???

Duran Duran.. memories.....

Doet me denken aan Reflex, was een van mijn eerste singletjes (en ook hey joe de rocksteady krew..)

het meisje had haar nek gebroken tijdens een head spin, daar na zijn ze uitelkaar gevallen of uit het zicht verdwenen, best zonde

Origineel geplaatst door Tron
het meisje had haar nek gebroken tijdens een head spin, daar na zijn ze uitelkaar gevallen of uit het zicht verdwenen, best zonde

best wel. ik heb nog wat mp3tjes met andere nummers van hun, maar die zijn wel heel anders. Meer in de sfeer van Grand Master Flush enzo :D Ik had ook een singletje van Doug E Fresh's The Show, maar die ben ik kwijt!!

Arv

wow dat er nog mp3tje van zijn gebakken ik had wel verwacht dat die niet meer te vinden zouden zijn.
Verder die andere wat minder bekende nummers zijn ook chil en ik denk dat ik maar eens opzoek ga, misschien hebben ze er wel een cd van =0)

Re: Ik ben fan van Duran Duran!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ola..

Gisteren eventjes brak een schotel Aladin naar binnen aan het werken op de bank, met toevallig MTV aan. Komt daar Duran Duran op met 'Girls on Film'.

Vanaf dat moment ben ik Duran Duran fan geworden. Goeiedag!

Ik begin met een Video met een compilatie met al hun videoclips.... Iemand?

Ik kan me nog herinneren dat vroeger die videoclip van Girls On Film bij Veronica pas na tienen mocht gedraaid worden op TV, omdat er tieten in te zien waren.... En dat werd dan tot 20x toe aangekondigd... Vanavond, na 10 uur, Duran Duran met de ongecensureerde versie van de clip !!!!

Overigens zijn Rio, Hungry like the wolf en Save a prayer ook zeker aan te raden, niet alleen voor de clips, maar zeker ook de muziek.

Origineel geplaatst door mono-poly
ik geloof dat de mannen zelfs nog optreden met hun ouwe bakkies :)

Ja hoor, pas nog op VH-1 geweest, en gezien het feit dat Nick Rhodes er een JP8000 bij had, kan het geen echt oude opname zijn geweest :)

Origineel geplaatst door Tron

of die 2 kereltjes van krisskross waarvan er eentje later tegen een muur is gereden met z'n motor omdat ie z'n motorhelm ook achterstevoren aan had getrokken

Origineel geplaatst door olafmol

of die 2 kereltjes van krisskross waarvan er eentje later tegen een muur is gereden met z'n motor omdat ie z'n motorhelm ook achterstevoren aan had getrokken

:halleluja RIP :halleluja

Maar effe zonder dollen. Ik ben opgegroeid met cassettes van Duran Duran... Please Please tell me now... Is their something I should tralaalalalaaaaa....
Echt een machtige groep. *D

Waar zijn alle goede synth/gitaargroepen gebleven... Ik ben in het verkeerde tijdperk blijven hangen denk ik...

Ik heb is een mp3tje gedownload ergens met een demo opname van The Reflex. Nou, dat was echt niet om aan te horen! Wat een bagger, slechte niet mooi getimede drums en GEEN synth geluiden enzo. Zo zie je maar wat er in een studio nog aan wordt gesleuteld..

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik heb is een mp3tje gedownload ergens met een demo opname van The Reflex. Nou, dat was echt niet om aan te horen! Wat een bagger, slechte niet mooi getimede drums en GEEN synth geluiden enzo. Zo zie je maar wat er in een studio nog aan wordt gesleuteld..

En door WIE ??? Volgens mij werd The Reflex door Bernard Edwards & Nile Rodgers van Chic geremixed en daarna kwam het pas op single uit.....

Potdikkie nog aan toe!!! Hou op stelletje negatievelingen... Duran Duran is gewoon top! Blijft een van m'n favoriete old time memories :D

Laten we toch gewoon eerlijk zijn! The 80´s roeleren zeer!!!!
Al die bands van toen, het zal wel melancholie zijn, maar muziek had toen nog iets! Wat? Nou das moeilijk uit te leggen, maar ik vind die tijd absoluut TOP! Dus ook zéker Duran Duran. Daar keek je maanden al naar uit als er een nieuwe single op komst was. Misschien ook wel vanwege het feit dat zij ALTIJD van die super clips hadden. Dus, Johnny!, yep Girls On Film was en is een gewéldige clip! Zeker als je de lange versie kan bekijken. Want zij waren vaak de band die meerdere versies van een clip uitbrachten. Ware mini speelfilms vaak.

Melancholische groeten,

Eric :confused:

Back