Wiseguy
Ouwe rot
1 draadje omsolderen, echt al kun je helemaal niks, dan lukt het je nog.......
Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Ik denk dat ik hem dan maar eens een keer na laat kijken o.i.d. door boemtjak ja als hij dat zou willen... meteen ommodden zodat die transformer er ook tussen uit kan, en hij gewoon op t lichtnet aangesloten kan worden, eventueel potmeters vervangen o.i.d....

Iemand n idee wat t probleem kan zijn, en anders eventueel iemand die een keer zin/tijd heeft om t apparaat na te kijken ofzo.. ? Want ik vind dit toch wel heel erg zuur
) met een nieuwe zekering van 250V 1,6A stond erop..., dus met goede zin toch weer dat bruggetje naar 240V gesoldeerd, in de hoop dat het wel zou werken, alles aangesloten, maar hij ging weer niet aan... Volgens mij is het zekeringetje dit keer niet gesprongen aangezien hij er nog helemaal goed uitziet... :confused: heel raar, maar t o zo makkelijke omsolderen schijnt bij mij niet helemaal te lukken haha... 
maar ik vond dat draadje daar inderdaad ook al zo raar zitten...
.. Ik had omdat het niet lukte alles maar weer gewoon teruggezet zoals hij in originele staat was.. dus op die 117V en mooi die transformator ertussen... zet ik hem vandaag aan... alle lichtjes knipperde heel raar, wat ie daarvoor nooit heeft gedaan... de crash en de hihat kwam er overstuurd uit, met een portie ruis.. en even later hoorde ik de crash vanzelf een paar keer aanslaan zonder dat ik midi o.i.d. ernaar verstuurde en toen viel het beestje helemaal uit.. pfff achteraf heb ik er behoorlijk wat spijt van dat ik het geprobeerd heb, ik had m beter kunnen laten zoals ie was..