stijn - buy me

IK ben blij dat je die tegenmaatbas er uit hebt geknikkert.. denk dat we er daar al iets te veel van hebben gehoord de laatste tijd ;). Aleen de nieuwe baslijn ligt niet echt lekker in de beat en grooved voor geen meter.

Het distortiongeluid is een leuk idee, hoewel ik me afvraag hoe verdraagbaar het is als je het in een disco (of zo) draait. Misschien eens ff door een filter heen halen en dan naar een climax opbouwen?

Ook leuk om te horen dat er techno-achtige dingen worden gemaakt ope en linn-kick :) Weer eens wat anders, en als je het goed doet kan je een linn minimaal zo lekker laten grooven als al de roland ritmedoosjes uit de jaren 80.

Verder vind ik eigenlijk dat het niet echt ergens heen gaat.. iets meer focus en richting in de tune zou geen kwaad kunnen, ipv dat je na 1 minuut alles al hebt gehoord en dat het dan zo doorgaat tot het einde van de song.

Enniewee.. er zitten leuke elementen in waar iets mee te maken moet zijn :D Doe je best en laat de inspiratie stromen ;)

de intro vind ik echt goed, maar eens die compleet voorbij is wordt het ietsje saai...

Ik vind het vette shit.
Alleen vind ik het bass geluid (basgitaar?) dat er op 2:40 inkomt niet zo...
maar wel vet! Nog iets meer variatie...en misschien zang?

Nee, sorri. 'k Vind 't niks.

De geluiden vind ik sowieso nogal.. uhh.. standaard-keyboard-achtig (m.u.v. het distorted lead-soundje!) en (niet mooi) kazig..

Maar da's uiteraard smaak.

:D Sorry dat ik zo zeik, 'k geef m'n mening, laat 't je uiteraard niet negatief beïnvloeden!!

mja .. het is in ieder geval een liedje waar je wel een mening moet over hebben hé :-)

Origineel geplaatst door spdk
Lekker belangrijk Sander!

uhh, nou wel als iemand denk dat ie een leuke name heeft gevonden en nummers onder die naam wil gaan maken, etc. En dan ga je zoeken op internet en vindt je constant een hele ander Stijn. Lekker verwarrend.

Plaatje klaar

Plaatje klaar

Als mijn nieuwe plaat klaar is zal ik het wel effe melden aan hen die het willen.
Groetjes aan Sander

Stijn

www.mijnlabel.com
;)

Belangrijk...

Belangrijk...

citaat:
Origineel geplaatst door sander
Ja, je mag je naam wel even wijzigen. Stijn is al een redelijk bekende artiest.

Lekker belangrijk Sander!

Daarom niet "belangrijk" wel lekker vriendelijk van Sander.

:koffie:

Groetjes
mia

Back