Roland SH-101 ?

Als ik niet al te wappie ben, schrijf ik hem op of ik neem hem als audiotrack op. Maar vaak vergeet ik dat (om allerlei redenen:D ) en dan baal ik de volgende dag.....
Maar meestal maak ik niet de meest complexe basslines dus dan kan ik hem wel onthouden. En op je 707 of andere drumcompu's heb je natuuliijk wel je pattern bewaard ....

Origineel geplaatst door DJ Bies
En op je 707 of andere drumcompu's heb je natuuliijk wel je pattern bewaard ....

Ik heb een hekel aan batterijen :P
Sander bedankt! Nou heb ik eindelijk door hoe die arpeggio werkt (heb um pas een paar maanden hoor), te gek zeg! Was vandaag pas een beetje gaan zoeken naar de manual, die zou op de roland site staan, maar die pagina mist. Of je moet een account aanmaken en dan perse een telefoonnummer ingeven, maar hij snapt mijn 06 niet, en dan heb ik er alweer genoeg van.
Ik gebruik ook de interne sequencer, 606 of 707 trigger naar de clock in, dan kun je al een hoop kanten op. Ik voel niet echt de behoefte om er een externe sequencer aan te hangen.
Voor in een livesituatie is het op zich wel fijn om van te voren wat dingen uit te denken, dan heb je ze ook zo ingespeeld toch?

Back