thegreatmuffin
rtm
Jaja Gitaarwerk, maar het is de laatste tijd nogal hectisch (wanneer eigenlijk niet) hier. Ik heb nog niet zoveel kunnen doen aan het nummer. ik heb wat stukken maar de quantisatie is nogal verrot dus daar moet ik nog wat aan werken. Misschien moeten we maar een keer een zaterdagje ervoor uittrekken als je tijd hebt. Misschien is het componeren van de stukken makkelijker als je zelf ook een idee hebt...
En ja, ik speelde wel gitaar, maar het was geen bas
Ik mis de snaren en het liefst heb ik een bas en een normale, maar goed, keuzes maken. Verder wil ik aan de ene kant een akoestische en aan de andere kant electrisch. Vandaar dat ik m'n keuzes zorgvuldig ga afwegen voor ik iets aankoop.
Kat Yidaki, bedankt voor de tip. Ik denk dat ik ga kijken naar een bas met twee elementen. Als ze aktief zijn wil ik in iig de mogelijkheid hebben dit uit te zetten. Van de snaren weet ik nog echt weinig, maar als ik je zo hoor, denk ik dat ik roundwound snaren neem omdat ze allround zijn.
En ja, ik speelde wel gitaar, maar het was geen bas

Ik mis de snaren en het liefst heb ik een bas en een normale, maar goed, keuzes maken. Verder wil ik aan de ene kant een akoestische en aan de andere kant electrisch. Vandaar dat ik m'n keuzes zorgvuldig ga afwegen voor ik iets aankoop.
Kat Yidaki, bedankt voor de tip. Ik denk dat ik ga kijken naar een bas met twee elementen. Als ze aktief zijn wil ik in iig de mogelijkheid hebben dit uit te zetten. Van de snaren weet ik nog echt weinig, maar als ik je zo hoor, denk ik dat ik roundwound snaren neem omdat ze allround zijn.