Re: Re: Re: Nieuw en wil meteen beginnen
TOP!! Helemaal mee eens! Ben een trotse bezitter van een Fireface en ik doe hem niet meer weg!
Hiervoor had ik een MOTU 2408 MK II en alhoewel die goed klonk ging er een wereld voor me open toen ik de Fireface ging gebruiken. Zo zuiver! Geweldige converters en met audioopnames erg en dan bedoel ik ook heeeeeel erg stil.
Met die MOTU had ik toch meer ruis met mijn opnames...
Misschien hebben de nieuwe MOTU's een beter S/N ratio, maar daar was ik bij de 2408 MK II niet echt kapot van.
Dus ik zou zeggen: ga blind voor die Fireface, heb ik ook gedaan en nooit een minuut, zelfs geen seconde spijt van gehad!!!
Succes...
Origineel geplaatst door Acidfever
Lekker behulpzaam antwoord. Ik denk dat je er de topicstarter echt mee hebt geholpen nu je hebt gezegd dat zijn investering in een nieuwe pc een slechte was.
Als je niets te melden hebt dan "Zonde dat......blablabla stom gelul". Zeg dan ook niks.![]()
Let maar even niet op Neon Vommit Messaia. Er komen straks vast nog wel wat zinvolle replies.
Anyways.....
Ik heb begrepen dat de Fireface een hele fijne interface is Messaia. Een forumlid hier had er wel wat problemen mee in het begin maar dat bleek nogal een stomme oorzaak te hebben die totaal niet gerelateerd was aan de Fireface.
Verder heeft RME een goede reputatie op gebied van zowel drivers als geluidskwaliteit. Kun je je geen buil aan vallen. Alleen die prijs he.....een 4 i/o firewire interface lijkt nog niet interessant te zijn. Ik heb namelijk nog niets kunnen vinden wat dezelfde specs heeft maar dan met de helft aan i/o.
TOP!! Helemaal mee eens! Ben een trotse bezitter van een Fireface en ik doe hem niet meer weg!
Hiervoor had ik een MOTU 2408 MK II en alhoewel die goed klonk ging er een wereld voor me open toen ik de Fireface ging gebruiken. Zo zuiver! Geweldige converters en met audioopnames erg en dan bedoel ik ook heeeeeel erg stil.
Met die MOTU had ik toch meer ruis met mijn opnames...
Misschien hebben de nieuwe MOTU's een beter S/N ratio, maar daar was ik bij de 2408 MK II niet echt kapot van.
Dus ik zou zeggen: ga blind voor die Fireface, heb ik ook gedaan en nooit een minuut, zelfs geen seconde spijt van gehad!!!
Succes...