Hoe werkt midi-ox?Voor Fl studio

Mikey25

Nieuwkomer
Hallo,

Ik had ergens gelezen dat je het programma "midi-ox" kon gebruiken als je meerdere midicontrollers op 1 input wil hebben.
Ideaal voor Fl studio,die leest namelijk maar een input per keer.

Alleen is er iemand zo geniaal om mij te vertellen hoe ik dat programma moet gebruiken.
Ik kan niks vinden op internet,waaar ik wijs uit word.

Misschien heeft iemand ervaring er mee.........

Graag in Jip en Janneke taal,want ik ben nog niet zo vertrouwd met midi-settings....:confused:

Alvast bedankt........:okdan:

Je bedoelt vast midi yoke,die je als virtuele kabel of iets kan gebruiken.
Maar hoe dat nou werkt???

Wie kan me helpen??:stupid

Re: Hoe werkt midi-ox?Voor Fl studio

Graag in Jip en Janneke taal

[OT]
Ik hoor die uitspraak nu ongeveer tien keer per dag en hij wordt behoorlijk irritant.
Wat is er mis met het woord "eenvoudig"? ;)
[/OT]

Maar goed, midi yoke moet je installeren als device. Ik kan je niet eenvoudig vertellen hoe je dat moet doen, want ik gebruik zelf de virual midi router van Sony (naast een hardware merger). Maar iemand anders kan dat vast wel.
Als hij erin zit zie je een x-aantal virtuele midi devices staan die je zowel in midi-ox als in FL kunt selecteren. Selecteer hem in midi-ox als uitgang en in FL als ingang, en in midi-ox activeer je alle gewoon ingangen die je hebt.

Wat etaoin zegt.

Als je midi yoke hebt geinstalleerd, kan je pc deze zien als een (virtuele) midi in en uitgang.

De echte midi stuur je dus naar midi-ox (die wel meerdere inputs aankan), dat wordt dan ge-output naar die midi-yoke driver (midi in), en de midi-yoke (midi out) steek je dan bij fruity in de midi in.

tussenstationnetje dus.

Harstikke bedankt,jongens...........
IK kom steeds verder.Maar nog niet helemaal.....
Ik weet niet precies hoe ik hem moet configureren.
IK doe mijn best,maar moet ik dan in midi-ox naar options>midi devices en dat invullen?

Ik heb al bijlage een printscreen van beide,misschien kunnen jullie daar wat mee.Hoe ik het moet invullen....
Al met al, ik bedank jullie voor de moeite.:okdan:

Attachments

• fl.jpg
    fl.jpg
    30,7 KB · Bekeken: 105
Jongens,ik heb het gevonden mede dankzij jullie medewerken.
Ik heb ff aangeprutst,maar het is me gelukt.............
I thank you all!!!!!!:halleluja :halleluja :halleluja :okdan:

Back