mam sq-16

CptCRxCK

Ouwe rot
Vanavond ga ik eindelijk mn mam sq 16 halen.....
ik vroeg me af of er hier nog mensen wat te zeggen hebben over dat ding?
is ie leuk? is ie niet leuk? waar moet ik opletten?nog tips of trukcs?

ik hoor het wel

remco

Hij is erg leuk vind ik en snel te bedienen.
Link

jaja

jaja

hij idd erg leuk :D en snel te bedienen hij lijkt super lastig maar als je daar eenmaal over heen bend valt het allemaal reuze mee. ik heb nu de adx-1 van mam er opaangesloten en hij klinkt erg lekker! stuk beter als toen ik hem met de electribes sequencde. de fb383 doet het erook lekker op.

Gelukkig maar.
Ben je al met de "rotate" bezig geweest ?

Zat gisteren met de MFB-Kult te spelen die ik op m'n SQ16 had aangesloten (stoere combi!)... stond even op en struikelde toen over de adapterdraad, waardoor de SQ16 met een keiharde knal van m'n bureau op de pakketvloer viel. Mijn hart stond ff stil van schrik.. maar ondanks dat een gedeelte van de behuizing een kleine deuk heeft ( =( ) en hij na aan/uit zetten even ging flippen, lijkt hij het overleefd te hebben... heb daarna geen gekke dingen meer gezien.

Mijn eerste voorzichtige conclusie is dat de SQ16 wel tegen een stootje kan dus.

Mooi want ik wilde er net mee gaan gooien:D

Doen jullie ook wel eens wat met die rotate of liever niet ?

Nee ik doe daar nog steeds niks mee.. De rotate-functie is vooralsnog niet aan mij besteed geloof ik :)

Ik kom de MAM trouwens wel opvangen dan :P

aj

aj

wouw dus hij kan ook letterlijk stuiteren..
die rotate functie ja... mijn printer is kadoek dus ik kan de engelse handleidiin niet uit draaien :(
ik heb al wel geprobeerd maar eeum als ik zegmaar tijdens afspelen bij de rotate shift en delay (zo maar op de gok) dingen ga veranderen hoor ik eigenlijk geen verschil....

wel een goed teken dat je sq 16 het nog doet na een goede val aangezien veel mensen altijd zeggen dat mam troep maakt, slechte kwaliteit enzo. ik heb zelf een fb383 adx-1 map-1 en sq-16 en heb eigenlijk nog helemaal geen problemen ermee gehad... maar het kan natuurlijk ook dat je gewoon mazzel heb gehad met je sq ik ga het in iedergeval niet proberen8)

Re: aj

Re: aj

Origineel geplaatst door CptCRxCK
wouw dus hij kan ook letterlijk stuiteren..
die rotate functie ja... mijn printer is kadoek dus ik kan de engelse handleidiin niet uit draaien :(
ik heb al wel geprobeerd maar eeum als ik zegmaar tijdens afspelen bij de rotate shift en delay (zo maar op de gok) dingen ga veranderen hoor ik eigenlijk geen verschil....

wel een goed teken dat je sq 16 het nog doet na een goede val aangezien veel mensen altijd zeggen dat mam troep maakt, slechte kwaliteit enzo. ik heb zelf een fb383 adx-1 map-1 en sq-16 en heb eigenlijk nog helemaal geen problemen ermee gehad... maar het kan natuurlijk ook dat je gewoon mazzel heb gehad met je sq ik ga het in iedergeval niet proberen8)

Raar dat je geen verschil hoort.
In pattern mode op de rechter select drukken en dan een step aan zetten anders is er geen rotate toegewezen aan een pattern. mischien wist je dit al en in dat geval heb ik niets getiept.:)

hmm

hmm

ik snap et niet hoor...:P ik hoor echt geen verschil word echt tijd voor een engelse handleiding

Back